Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Izabella - 3 mars 2013 22:22

Har du en fråga till mig?!
Snälla ställ den på ask.fm


PUSS och KRAM och va snälla mot varandra

Av Izabella - 3 mars 2013 20:07

Snart är detta lov slut   

Tycker inte om när loven tar slut, vill har lov hela tiden men men den världen då man inte behöver göra någotting utan man kan bara gå omkring dag ut och dag in och göra ingenting den världen kommer nog jag aldig finnas i  

Imon är de altså dax för skolan igen.. Vilket betyder TIDIGA MORNA och SENA EFTERMIDDAGAR mycket tid man måste konsentrera sig

Men nog om skolan nu..


Idag iaf har jag varit på kalas hos min kusin som fyllde 19 år igår, har skrivit klart några av alla uppgifter som jag ligger efter med PHU känns så skönt att komma lite mera i takt med allt i skolan..


Imon funderar jag på att gå ner på stan och skaffa en ny vår jacka. Har fått lite vårkänslor nu efter dessa dagar men jag slår vad om att nu när jag ska köpa en ny jacka kommer väl snövädret tillbaka om man måste fortsätta ha vinter jackan ett tag till men aja då får de väl vara så då..


Dangen outfit en en lite anolunda stil

   


Av Izabella - 3 mars 2013 00:25

"Love is all you need" tröjan - Lindex
"NY 09" tröjan - HM
"USA flaggan" tröjan - Lindex
Svarta tröjan - HM
Randiga linnet - HM
"Millitär" jeansen - Vero Moda
Svara & rosa mysbyxora - HM

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards