Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under januari 2014

Av Izabella - 11 januari 2014 15:38

Vecka och vecka kanske jag inte ska säga eftersom det bara var tre dagar men det var tre "jobbiga" dagar men fullt fart. Dagarna gick efter schemat och det var inte direkt några lugna lektioner utan det var som om vi inte har haft 2 veckors jullov full fart direkt. Efter skolan igår var jag ner på stan och gjorde av med lite pengar jag har på presentkorten ifrån i julas men det blev inte så mycket handlat. Och sen när jag skulle in på Guldfynd en liten snabbis innan jag skulle ta bussen hem så var det så fullt där inne så jag var tvuyngen att ge upp hoppet om att hinna handla och gå till bussen så det blev att hänga tillbaka sakerna och gå till bussen, får gå på stan igen någon gång denna veckoa och försöka få min smycken köpta.
Annars har jag inte så mycket mera att säga förutom att STUDENT ångesten har börjat. Jag vill inte lämna min älskade klasskompisar. Så nu får jag se till att njuta av varje dag i skolan. 


Just nu sitter jag och pappa och kollar på handboll på 4:an det är
Bengans Boys - Vårldslaget

Det är hur spännande som helst och jag blir mer och mer sugen på att få se handbolls-EM dem näsrmaste dagarna och få sitta framför tven och heja fram Sverige


Nej nu ska jag dra 

HÖRS

Av Izabella - 7 januari 2014 20:23

Imon är det dax att börja den allra sista terminen under gymnasiet. Känns både skönt eftersom jag vill ta student (ibland iaf, ibland tycker jag det är skönt att ha skolan) men samtidigt vill jag INTE börja skolan igen, utan jag vill fortsätta få ligga och sova läänge och slipper all den stress som det blir för mig i skolan. 
Men det finns också en enda pytteliten fördel med skolan och det är att man får en rutin.


Igår åkte jag och pappa på några timmars shopping och det blev klädaffärer och smyckesaffärer först innan maten och sen avslutades det med IKEA


Detta handlades (Googlebilder):

               

 

Spegel krånglade jag och pappa upp på väggen igår. SÅ ÄNTLIGEN FINNS DET EN SPEGEL I MITT RUM

Av Izabella - 5 januari 2014 21:56

Jag sa tidigare idag att sporten kommer komma tillbaka på denna blogg. Och nu kommer ett sport inlägg, så vill du inte läsa om sport så kolla gärna in inlägget här nedan.

Jag tänkte att skulle skiva av mig om Juniorkronornas förlorade guld. Som blåglu hejade jag ju självklart på Sverige och tyvärr kommer jag inte kunna skriva om denna match opartiskt utan jag kommer BARA se det bra som SVerige gjortde och hur värda dem var att få guld. SÅ jag behöver nog inte skriva så mycket om själv matchen: Inte egentligen om att Juniorkronorna förlorara guldet och får "nöja" sig med silvret. 

Men nog om det nu tänkte jag vissa lite youtubeklipp om alla bra matcher Sverige spelat under detta JVM:









Höjdpunkterna för denna match kommer jag inte lägga upp här men klippet finns nog på Youtube om några minuter, så kolla gärna in där om ni känner för det..


TACK OCH HEJ FRÅN MIG JUST NU..

 

Av Izabella - 5 januari 2014 14:51

2011 skaffade jag en sportblogg eftersom vissa av mina läsare inte ville läsa om handboll och fotbolls matcer. Vilket jag nu i efterhand kan förstå för jag skrev ju inet mera än vilka som spelade och resultatet.. BOORING I KNOWE
Men nu kommer jag välja att flytta tillbaka sport inlägg hit men det kommer bli på en helt annan nivå och jag kommer mest blogga efter eller under en tunering som Sverige på något sätt är med i. Och för er få läsare där ute som inte vill läsa om sport joppas jag att ni kommer fortsätta kika in här även fast jag börjar med sport igen. Det kommer inte vara så många inlägg om det, så dem få som kommer kan ni ju bara scrolla ner och sen fortsätta läsa det ni vill läsa på min blogg.


Kommer fortfarande ha sportbella.bloggplatsen.se kvar utifall det blir något i framtiden.
Men tills dess läggs bloggen på is

 


Förhoppningsvis kommer jag att kika in här ikväll och blogga så på återsende

Av Izabella - 4 januari 2014 18:11

Hej!

Ja nu har det blivit 2014 året då jag äntligen kommer ta studenten. Frågan är om 2014 är året då det äntligen ska lossna i mitt bloggade...
Jag har just nu 4 olika bloggar och alla ser tyvärr lika ut. Med andra ord få uppdaterinag och långt emellan..
Jag vet inte varför jag har just 4 olika bloggar men jag tror att grund ideen var att ni läsare skulle kunna välja vad ni vill läsa om och slippa de andra sakerna.
De bloggar jag just nu driver och hopas på ska kunna gå runt är:
Den här så klart

Dagensjag

Mitt boktips

Veckans naglar


Veckans naglar och mitt boktips är väl de 2 bloggarna som jag inte kan uppdatera så ofta eftersom jag inte läser ut böckerna så fort eller målar naglarna mer än 2-3 gånger i veckan även fast jag inte bland tycker jag gör det varje dag. Men jag hoppas på något sätt att jag kan börja blogga mer här och på dagensjag. Men om jag känner mig själv tillräckligt bra så kommer jag väl inte blogga efter detta inlägg på typ en månad men jag VILL och ska FÖRSÖKA att för engång skull lyckas..

        

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards