Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under oktober 2013

Av Izabella - 21 oktober 2013 15:59

Jag säger det igen. Jag måste bli rik när jag blir stor.

Förutom mitt shopping beoende (som det faktiskt är fast jag inte inners inne vill erkänna det) och att jag säkert kommer vara för lat så jag inte kommer orka laga mat utan kommer köpa färdiga rätter eller typ MC så har jag nu upptäckt att jag har ett stort sug för energidrycker..

Och ja ja jag vet att enerigdrycker inte är bra alls och att jag som går vård och omsorg måste har lärt mig det. Men det är så sjuk gott och jag lovar att jag inte dricker med i tron om att dem ska göra mig piggare för det vet jag att dem inte gör. Men jag vet inte varför jag helt plötslig har blivit så MÅSTE HA över en jävla burk Red bull, PK eller Monster, Men jag har iaf blivit det så ja när jag kommer flytta hem ifrån kommer det säkert så ett par engerigdrycker i mitt kylskåp..



     

Av Izabella - 21 oktober 2013 10:24

Ja men som ni säkert ha märk i typ 2-3 år så bloggar jag inte så speciellt mycket och jag har ju gett förklaringar typ 10 gånger.
Men aja skit i mig och mitt bloggande.

Jag skulle vilja tipsa om en blogg, den har inte varit igång länge men bloggerskan säger att den ska komma igång snart så börja följa nu så missar ni inga inlägg.


KLICKA HÄR NUUUU



P.S Kommenter gärna också så att bloggen kan bi bättre och innehålla saker ni vill läsa om D.S

Av Izabella - 10 oktober 2013 16:54

Eller vad jag nu blir.. Jo jag blir nog riktig arg på mig innerst inne..
För er som brukar kolla in här ibland så vet ni ju redan (och för er som inte kollar in här så ofta om gjorde det nu så kan jag berätta) att jag om 2 veckor imorgon ska PIERCA TUNGA. Jippi jippi vad jag har längtat. Har velat detta i ett år nu och snart är det dax. :)
Och som vanligt med mig (shopping beroende lilla sak) så är jag ju liksom bara tvungen att gå in på piercing.nu och kolla efter tungpiercingar och har hitta några stycken jag vill ha men jag kommer ju bara ha ETT hål i tungan att stoppa en piercing i så jag fattar inte varför jag måste kolla på så många... :( :'(

Om jag skulle köpa alla piercingar som jag vill ha skulle det bli 1020 kr fast eftersom jag bli vän med dem på fb så kommer jag få 10% rabatt på mitt nästa köp. Så då blir det ju lite billigare (bara 69-80 kr men ändå.) Har du också piercingar och skulle behöva nya smycken bli vän med dem med och få 10% du med gå in på fb sök på piercing nu vi fyller dina hål så kommer det upp.

Jag vet egentligen inte varför jag blev "kär" i den och helt "såld" på den. Men jag ville verkligen första gången jag så detta smyckesskrin på sidan ha den och förvara mina piercingar i. För känner jag mig rätt (vilket jag nog gör efter 18 år) så kommer jag köpa några tungpiercingar och då kan det vara praktiskt och något bra ställe att förvara dem på när dem inte sitter i käften på mig.

Ska inte ha piercingarna på bilden men den lilla asken.
Eftersom jag är sugen på att köpa presentförpackningar (förklaring kommer senare i inlägget vad jag menar med det) och på så sätt kommer få typ 13 kulor utan stav att ha dem på så kände jag att det vore bra att ha en ask att ha dem i. Och jag tyckte denna var hel cool så då var det bara så att JAG MÅSTE HA DEN och lägga min kulor i det kan även bli så att jag i framtiden köper lösa snygga kulor och då är det rätt bra att ha en ask att ha dem i så att dem inte försvinner.

(Det lila vill jag ha)
Hur coolt skulle det inte vara att ha en sån här i munnen i sommar. Tyckte både att zebra mönstret i säg var coolt men sen skiftar dem färg i solljuset också och då blev jag helt kär. COOLT SOM FAN


Snyggt med en "skruv" genom tungan eller hur???

Var inte dessa snygga?!?

Dessa är jag lite osäker på om jag egentligen vill ha men jag tänkte att man kunde ha dem i på halloween (kommer dock inte hinna byta till dem i år men nästa kanske).

Det här är presentförpackningarna jag skrev om högre upp.
Jag är ju liksom bruden som kommer (fast man inte ska i början så kommer jag ändå) byta smycke hela tiden bara för att jag kan och också för att jag förmodligen kommer ha så många att välja mellan. Och då tyckte jag att dessa skulle vara jätte bra. Man bra byta kulan och slipper i och ur med stavar. (Jag vet vad ni med piercingar tänket nu "du kan ju byta kula ändå fast dem sitter på olika stavar" men det blir inte samma sak den staven jag fick kulorna på den staven ska jag ha när jag har kulorna också. Jag vet att jag är konstig men sån är jag)

En fotboll skulle ju vara nice och ha som smycke eller?!?

En träning skulle väl var cool. Spelar jag Fia med knuff eller Yatsy någon gång kan jag ju bara skruva loss tärningen och spela med den om jag vill :D

Av Izabella - 1 oktober 2013 12:37

Ja men eftersom jag inte bloggar så ofta så tänkte jag att ni min få bloggläsare skulle få önska rubrik.

Om med det menar jag att ni får önska ett ämne eller en sak ni vill att jag skriver ett inlägg om. Kommer skriva om alla vettiga saker ni skriver och dem jag kan skriva om :)
Kan vara allt mellan i himel och jord och dem förslag ni kommer med som jag ej kommer kunna eller vilja blogga om kommer få ett tröstande svar bland kommentarerna så ingen kommer att bli utan svar på era tips.


HA DET BRA SÅ LÄNGE ÄLSKADE FOLK DÄR UTE

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards