Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under januari 2013

Av Izabella - 31 januari 2013 18:34

FRÅGA TILL ALLA MINA BLOGGLÄSARE!
Hur DU sett den 12 (egentligen den 15 om man räknar med Livvakterna, Noll Tollernas och Den Tredje Vågen) Johan Falk filmen Kodnamn "Lisa"?

Av Izabella - 31 januari 2013 16:45

Av Izabella - 31 januari 2013 16:13

Jag tänkte tipsa om en tävling på behindeveryman.se (en bloggport som 6 fotbollsfruar har) där de lottas ut en års förbrukning av Dorco Shai rakhyveln gå in här och läs dig till hur du är med och tävlar


 

Av Izabella - 30 januari 2013 11:40

IDAG är de exakt 7 hela j*vla månader kvar innan jag fyller arton
Varför vill jag fylla 18?
- Körkort
- Får tatuera mig
- Får ta hål i tungan
- Gå på krogen
Ja men de är väl typ de annars känns de inte som om de är specielt på att vara 18 år

Av Izabella - 29 januari 2013 19:01

..och flyttar hem ifrån vet jag med säkerhet vad jag kommer äta till mat
1. Grillad kyckling
2. Färdig pasta carbonara i fryspåse bara att värma
3. Nudlar
4. Ganska mycket färdigrätter finns de nog risk för att de kommer bli
5. Köttbullar och makaroner
6. Fiskbullar och potatis
7. Lax i ugn med potatis
8. Rostade mackor med ost och skinka
9. Olika sortes smoothie

Ja och som ni ser på dessa nio olika saker märkena ni att jag kommer vara lat och göra de som går snabbast och är enklast att göra typ

Av Izabella - 28 januari 2013 10:14

Hej xD vad fin frisyren blev på dig :) Förresten har du löshår eller har du så långt hår som på bilderna ;) har du en tatuering? Jag tyckte jag så en på ditt ben på en bild en gång men vågade inte fråga :(
Och vad tycker du om One Direction ? :P
Är tacksam för svar (och innan jag glömmer) Du har fin blogg :) ;)

Tack :)
Nej jag har faktiskt mitt egna hår även fast jag på vissa bilder har löshår :)
Nej jag har ingen tatuering de var en fake som satt på en stumpbyxa :)
Inte bra att du inte vågade men hoppas att kommer våga i fortsättningen :)
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om One Direction lyssnar inte på dem

Tack så mycket :D

Av Izabella - 27 januari 2013 16:46

Inte de finaste bilderna men aja jag bjuder på de :D
Jag vet inte vad jag ska kalla den..
Kanske hårknut med flätta

Hur man gör steg för steg finns på
Behindeveryman.se/Josefin

Av Izabella - 24 januari 2013 09:55

Ja men idag kör jag på att gå till skolan eller jag kanske ska säga idag körde jag på att gå till skolan eftersom jag redan sitter i skolan och är noll konsentrerad..

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska åka hem med den fösta bussen som går efter att jag slutat eller om jag ska ta nästa buss och gå ner på stan och köpa ett par byxor jag blev kär i i måndags när jag sprang i affärer i väntan på att farsan skulle komma och hämta
Kanske kommer hinna med tidiga bussen även om jag handlar byxorna men aja jag har till typ 15.55

Dagens outfit:

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards