Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under januari 2013

Av Izabella - 23 januari 2013 13:52

Förlåt om de blir och kommer bli mycket smoothie inlägg men just nu har jag lixom snöa in på att göra olika smoothiesar och att experimentera med olika indrigenser

Denna smoothie har jag gjort helt själv utan recept (därför heter smoothien som den heter)
Innehåller
1 Kiwi
1/2 Banan
1/2 Grapefrukt
1/8 Honugsmelon
1 dl Apelsinjuice
5 frysta björnbär
5 frysta mangobitar
4 frysta hallon
3 frysta blåbär
Och sen lite av en blandning som heter supermix (vet inte riktigt vad alla bär där i heter och hur många av varje de blev men iaf max 2 stycken)

Den blev faktiskt jätte god förvånade mig själv :D

Av Izabella - 23 januari 2013 08:44

Hallon och banan smoothie
Recept
1 banan
1 1/2 dl frysta hallon
1/2 dl apelsinjuice
2 dl vaniljyoghurt


Och sen är de bara mixa ihop allt till sen slätt smoothie



Har du något gott smoothie recept du vill dela med dig av?
Snälla gör de vill ha flera olika smarriga recept

Av Izabella - 22 januari 2013 18:48

Jag köpte ett par skit fina mjukisbyxor på hm igår för 99 kr
Och de är något jag rekommenderar er att oxå köpa om ni vill ha ett par nya mjukisbyxor dom är så jäkla sköna trodde från början att jag inte skulle gilla den här färgen men när jag satte på mig dem imorse blev jag bara för kär (och nu undrar säkert varför jag köpte ett par byxor jag inte visste om jag skulle gilla men då kan jag svara att jag egentligen hade tänkt att jag bara skulle ha dem hemma och mysa i men nu kommer jag med största sannolikhet även ha dem på mig till skolan någon gång)
den finns även i svart för er som vill ha svarta mjukisbyxor

Av Izabella - 22 januari 2013 18:32

Japp idag när jag vaknade frös jag mådde illa och hade ont i halsen då jag kännde att de var "bäst" att stanna hemma och kurera mig..

Men jag har inte bara sovit vilket jag hade tänkt att jag skulle göra utan jag har även tvättat och tvättat och även diskat lite onödigt många maskiner ( andledning var att jag inte orka diska alla kastruller för hand och då diskade jag dem i maskinen men efter som inte fick plats så många så fick jag diska flera gången "i onödan")
Hade även tänkt städa lite smått på mitt rum men vafan lite måste man väl få vila oxå..

Av Izabella - 19 januari 2013 11:54

I sommar har jag planerat att jag ska göra hål i tungan men eftersom jag inte kommer hunnit fylla 18 då så får jag hoppas att mina föräldrar tillåter de :)

Äre någon som har tungpiercing som har lust att tipsa lite om vad som är viktigt att tänka på och vad man får och inte får göra
(ja jag vet att de finns på nätet om de är så många olika bud)


Bilderna tagna från Google

Av Izabella - 19 januari 2013 09:32

Japp igår innan de var dax att åka till travet var jag in på pappas jobb för att "hämta hem han" vilket jag gjorde 20 min efter att jag skulle de och jag fick även med mig C3 Mix & GO Blender och jag gjorde även en liten smoothie iden igår och ja de blev nog okej men nästa gång ska jag gå efter recept så att de blir "riktig" smoothie

Av Izabella - 14 januari 2013 17:00

Jag behöver er hjälp med en lite sak så snälla bloggaläsare (jag vet att ni är få och därför är de ännu viktigare att just DU hjälper mig) vet du om man kan köpa detta mobilskal i någon affär eller om man måste beställa hem på nätet??

TACK SÅ MYCKET PÅ FÖRHAND FÖR DITT SVAR

Av Izabella - 13 januari 2013 19:45

Ja men de kan man lungt säga.. Att de var länge sedan jag bloggade..
Hade faktiskt med handen på hjärtat påbörja flera blogginlägg men jag har varit tvungen att göra något annat och sen när jag ska fortsätta på inlägget är de borta och jag orkar inte börja om..

Nu sitter jag och pluggar som jag egentligen skulle börjat men igår men men jag är som vanligt lat
Första veckan i skolan har varit helt underbar, fått en ny lärare som är stört skön typ..

Nej men nu måste jag plugga sorry för ett kort och cp inlägg
Vi hör förhoppningsvis snart ingen

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards