Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under juni 2011

Av Izabella - 30 juni 2011 23:28

Idag vaknade man som vanligt 9.30

Sen upp kolla bloggar

Käka

Packa

Fara till AVESTA  


I Avesta va Per, Karin, Jimmy, syrran, morsan och Janen

Sen efter att Per, Karin och Jimmy hade åkt sepelade jag, morsan och syster ryster krocket

Och under tiden vi spelade kikade Anna, Pelle, Elsa, Emma och Emmas kompis förbi


Suttit på fb och lagt till nästan alla släktingar


Och nu på kvällen bliv de och kolla på MIN JOEL KINNMAN  

 



Så från om med IDAG får vi se min Kinnaman på

Måndagar som Frank Wagner gansterna i Johan Falk

Torsdagar som Stephen Holder polisen i The killing


SÅ MISSA FAN INTE DE 


Nej nu ska fixa mig iordning sen blir de BIG BROTHER och senare SÄNGEN

Av Izabella - 29 juni 2011 20:58

Varför kan jag inte lägga upp ett videoklipp på bloggen skulle ju premiär videoblogga idag men de bra ERROR ERROR ERROR blir inte bara tokigt utan GALEN


Sen har jag ett problem med mina naglar har nu haft lösnaglar och då har min egna naglar kunnat bli långa  Men nu när jag har traigt av lösnaglarna för ha min långa egna naglar så GÅR DE AV HELA TIDEN jag blir tokig så därför skulle jag vilja be er. Har ni några tips på hur man kan göra för att de inte ska gå av HELA tiden?

Tacksam för dina tips


Annars har de inte hänt så mkt idag.

Jo juste Martin Granetofts webbsida är klar till den punkten att bloggen är igång så jag har suttit och läst va han har skrivit inte mkt men ändå lite granna iaf

http://blogg.martingranetoft.com/



Nej nu ska jag käka lite pop corn HÖRS

Av Izabella - 29 juni 2011 11:14

Tyvär så funkar ej vidobloggningen jag skulle permiär vidoblogga idag men de funkar ej SORRY SORRY du enda som gjorde din röst hör ska försöka senare igen idag

Av Izabella - 28 juni 2011 23:25

Ja nu har jag en fråga till er.

Svara de du tycker och inte vad någon annan tycker.

Ditt svar kan vara de avgörande så tänk efter innan du svarar.

Tycker DU att jag sak börja vidoblogga ibland eller skulle de bli för tråkigt?

Vidoblogga ibland?


Jag kommer natuligtvis oxå att skriva som jag gör nu men skulle de kanske vara att kul att jag vidobloggar ibland??


TACKSAM FÖR SVAR

Av Izabella - 28 juni 2011 10:09

Ja nu är den sommar och sol å koskit ihagen   var bara tvungen


Gud va skönt de är och vakna och se att de är sol ute. Jag blir sjukt glad då och jag känner min lite piggare när jag vet att de är ett underbart väder utanför

Jag läste Josefins blogg nyss och läste att de inte var ngn sol i Norge (starkas henne men tur för mig att jag bor i SVERIGE och int i Norge)


Undra vad jag ska hitta på idag då i solen kanske sitta inne HAHA nej du de tänker jag inte göra kanske ska jag sitta på balkonen med en bok (även fast de inte är nog sol än på ett tag men de är ju skönt och sitta ute i skugga också bara de inte bloser för mkt)


Nej nu ska jag ta och hitta på något

bjuder på en solbild från google idag

   


Hare bra i solen om du nu har något 

Av Izabella - 27 juni 2011 21:41

Ja nu börjar jag undra vem du är som sitter och läser det just nu. Ni vet ju nästa allt om mig även fast ni bara har haft ett tillfälle att fråga mig om saker. Men jag vet ju inget om vem DU är så jag tänkte att ni som läser min blogg regelbundet kan ni inte skriva om varför ni läser min blogg och om det något mer ni vill att jag ska skriva om. Så vet jag ju lite vart min läsare står och va de är intresserade av.

Om du som läser deta oxå har en blogg så skulle ni kunna skriva adressen så kan jag läsa om er också


Älskar er alla min underbara


bloggläsare


v3

Av Izabella - 27 juni 2011 21:30

Ja nu börjar v3 på sommarlov herre gud va fort de har gått tyckte nyss att man gick i skolan och räknade ner till lovet och nu sitter man här och har sommarlov och haft de i 3 veckor redan.

Va har jag gjort idag då. Jo de kan jag tala om för er

Vaknade

Fick paket som innehöll filmer

Käkade

Hem kolla film (Tre koronor box 4 disk 1)

Åkte och handlade när farsan kommit hem

Åkte runt lite på stan

Hem spela tennis mot garageväggen

Nu läsa bloggar, blogga själv och kolla Johan Falk Vapenbröder

     

Av Izabella - 27 juni 2011 11:34

Ja idag blev de en trevlig morgon för min del

Vaknade och märkte att de var sol ute 

Sen ringer de på dörren de vissar sig vara brevbäraren som kommer med ett stort paket

Tar imot paketet och posten

Öppnar paketet och ser att FILMERNA har kommit 

      


Yes yes nu fick jag filmer att fylla upp de 2 toma filmbokhyllorna med 

     

Som ni ser är de jäkligt toma, den hyllorna på bilden längs ner dem ser man inte för de står en fotölj i vägen


I med filmerna i hyllorna och

 

Nu ser de iaf lite bättre ut


(sorry för den dåliga bildkvaleten och de suddiga bilderna men min mobilkamera är inte den bästa om jag säger så)


Japp men nu ska jag bara vänta på att farsan ska ringa så ska vi sticka och käka

Hej så länge

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards