Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Izabella - 6 juni 2011 21:00

Okej nu stänger jag frågestunden för denna gång här är frågorna och svaren ha de gött alla underbara hoppas DU fick svar på din fråga


tre favoritmänniskor i ditt liv ? - Ja du de är svårt att välja 3 favoritperoner i mitt liv men de kanske är Mina 2 kusiner och min morbror (just nu iaf)
vem tycker du mest om i din klass(bara ett namn, du behöver inte säga vrf) ? - Jag gillar mest Lortita
vem tycker du minst om i din klass(bara ett namn) ? - Oj jag gillar alla i min klass så nu vart de svårt men bara ett namn Anton (sorry inget illa menat Anton)  
Vem är du kär i just nu ? - En kille som heter Linus
Är du oskuld ? - Ja jag är o skuld
Favoritplagg i din garderob ? - Min klänning som jag ska ha på skolavslutningen
favo kändis ? - Just nu är de Robert Pattinson
har du varit full någon gång och när ? - Nej jag har faktist aldrig varit full men jag har druckit men inte så jag blev full
har du någon hobby ?(förutom kolla på filmer) - Handboll (spela och kolla)

Gillar du någon i din klass? :P - Ja någon som ha ett E i sitt för eller efternamn och bor i hedemorakommun

Av Izabella - 6 juni 2011 13:01

JA nu behöver jag eran hjälp med en sak så alla kommentarer på vad ska jag ska göra tas imot med stora armar

Tycker ni att jag ska börja lägga upp mer bilder på mig och de runt om kring mig??

Om ni tycker bilder vad för bilder isf???


Snälla hjälp vill ju göra de bästa för er så ni vill fortsätta läsa min "lilla" blogg


Ni får lite bilder å mig som ni har sett förut men bara för att de inte ska bli allt för tråkigt med bara text å text


   

JA men de var ju några iaf

SNÄLLA SNÄLLA VAD TYCKER DU

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards