Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Izabella - 22 juni 2011 20:19

Ja idag är de onsdag och ni ska få hör lite annat än ni brukar  

Sov till 12 då farsan väckte mig

Käkade

Åkte till Hasse (eller va de nu heter) och köpte blommor

Hem och planterade blommorna

Åkte runt i bilen och käkade glass

Hem ducha

Sitter vid datan och BLOGGAR och även läser andras bloggar


Ni kommer inte få några webbcam bilder idag efter som jag nyss kommit ut från duchen men ni kommer få bilder på blommorna jag inhandlade och planterade idag (de är lite dålig kvalete på dem för jag har knäppt med mobilen)


   

Ja de var blommorna de

Och nu ska jag säga HEJ FÖR MIG


p.s ni som precis som jag gillar MARTIN GRANETOFT så kan jag säga att de kommer snart en blogg eller rättar sagt en helt sida och jag kommer länka den för er som vill läsa om Martin. Hans sida ska vara klart i slutet av veckan   d.s

 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards