Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Izabella - 1 juni 2011 17:14

Jag har fått ett förslag om att jag ska skriva om mig själv eller ha en frågestund

Och eftersom jag inte vet va ni vill veta om mig tänkte jag på en lite frågestund


Ni kommer nu ända fram till och med Måndag 6/6 (nationaldagen) få på er att ställa de frågor du vill ställa till mig


Ni kan fråga allt mellan himmel och jord och jag LOVA OCH SVÄR att jag ska svara så ärligt jag kan

 

Jag hoppas att detta underbara tillfället kan få er att lära känna mig och få lite flera anledningar att läsa min blogg

 

 

 

(P.S jag kommer att på detta inlägg att vilja tillåta komentarerna innan de läggs ut på bloggen. SORRY SORRY SORRY men vill vara lite mera förbered på va de kommer för frågor hoppas de går bra ändå) 

Av Izabella - 1 juni 2011 09:58

Nu e den en helt ny månad. Eller kanske inte helt ny den har väl funnis i ungefär 2000 år om int mer.

Men jag medade bara att de va en ny månad för 2011

Och de är även bara 10 dagar innan de  är SOMMARLOV




Jag vill bara säga till alla som va i Stockholm igår HOPPAS NI HADE DE JÄTTE TREVLIGT



Orkar inte blogga mera nu kanske senare ikväll förhoppnongsvis

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards