Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Izabella - 26 juni 2011 23:07

Nej dag har de inte hänt så mkt har inte gjort mera än de jag skrev tidigare. 

Jag har bara kollat på film först blev de någon film 5:an kommer inte ihåg va den heter nu blev de Jägaren

Ja de var väl resten av min dag de

jag förstår inte varför min dagar kan vara så tråkiga

Jag läser andras bloggar och läser om deras händelserika dagar

Men sen när jag själv ska skriva om min dag blire 2 rader sen bara tomrum

Ja de kanske ska vara så mitt live kanske är så trökigt och om de skulle vara så, så trivs jag med dig iaf

Ja nu ska jag som vanligt ge er 3 nya webbcam bilder eftersom jag inte skriver så mkt 

     

Sorry för att de är så mörka

Av Izabella - 26 juni 2011 16:44

Ja nu säger jag bara hejdå till regn och rusk nu ska de bara fortsätta att vara sol och underbart skönt väder   


Nu till min dag vara av 5 vakna timmar och resten sovade

Ja men jag har iaf gjort ngnting medans jag har varit vaken som

Kolla på svtplay på Novelfilm och cleo

Kolla på tv4play på Sommarkrysset med Eric Saade

Sen har jag käkat mat med farsan, faster och Anders. Gott vara de

Och nu har jag satt mig vid datan och kollat om Martins webbsidda var klar men de var den inte så därför blev de blogga istället  

Nu ska jag hoppa in i duchen och gö ngt åt hået ser fördjävligt ut så därför får ni en bild där håret är uppsat och de inte syns hur flottit de faktist är

     

Hoppas dem blir bra så länge kanske kastar in nya "fina" bilder på mig om jag bloggar ikväll

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards