Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Izabella - 16 juni 2011 23:01

Jaha då va de dax igen då ett blogg inlägg igen då (ta de inte som att jag inte vill för de VILL JAG men tyvär vet jag ju inte vad jag ska säga)

Men ja jag hitter väl på något att skriva om  

Ja nu ska jag gnugga litetanke knöllar så kommer de väl snart hoppas jag iaf...............................................
..................................................
................

..................................................
..................................................
.................

..................................................
..................................................
................

..................................................
..................................................
.................

..................................................
..................................................
................

Nu kom jag på något tror jag iaf  

Jag ska skriva om vad jag har gjort idag  

Jag vaknade sent idag oxå 11.00

Sen bara upp kolla tve tills morsan kom hem med frukost/lunchen som idag bestod av en macka

Äta mackan

Kolla tve

Äta på Burning dack (stavningen)

Hem sitta vid datan och hålla på med min "nya" syssla (skriva berättelser) 

Ut och cykla (1½ timma var av 1 timma satt vi och väntade på ngn som aldrig kom)

Sen n hem och sitta vid data och kolla bloggar (Sara, Molly, Sanna och Josefins) och nu skrev jag skälv ett inlägg som vi nu ser vart JÄTTE JÄTTE intressant men ville bara skriva så ni fick nå skit att läsa iaf

(Nu bjuder jag på en bild även fast den är gammal)

 

Av Izabella - 16 juni 2011 14:51

Ja nu blev jag trött på mig själv.

Vad skrev jag igår? jo att jag skulle blogga mera igår kväll vart de så? NEJ

Märkte de imorse eller rättare sagt kom på de imorsen F*N F*N F*N F*N 


Men men nu ska jag iaf skriva lite granna om gårdagen

Vaknade 12 gick upp satte mig vi teven glodde på den käkade sen typ 15.30 gick jag och syster och snacka med en kompis typ ett tag venne hur länge sen hem kolla film sen typ bara kolla film film film sen 1 gick man och lade sig

Ja de var min gårdag


Nu ska jag kolla runt på olika bloggar sen blir de väl kanske kanske ett nytt inlägg men HOJ så länge

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards