Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Izabella - 3 juni 2011 22:51

Ja nu kommer jag lägga upp bilder på ett av mina nya fund från stan idag

Så här kommer linnet

     

Av Izabella - 3 juni 2011 15:12

Ja idag har man mitt i sommarvärmen varit på stan och shoppat avslutningskläder mm med morsan och syrran (bilder kanske hoppar in ikväll )


Nu sitter man här framför datan och väntar på att farsan ska komma så man kan åka på trav


Ja jag vet att ni just nu kanske tänker "E hon inte ute när de är så jäkla skönt ute" och svaret Jo jag har varit ute men nu var jag tvungen att gå in en stund och bara för få ngnting att  göra satte jag mig framför datan en lite lite stund för att kolla om jag hade fått ngn fråga och för att kasta in ett lite inlägg som är lite liten men men iaf ngn


Men ni får en bild idag oxå bara för att jag inte skrev så långt


   


Inte min normalaste bild kanske men ändå jag bjuder på de nu i kanon vädret

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards