Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Izabella - 23 juni 2011 19:59

Ja nu ska jag koll på Allsång på gränsen där Eric Saade ska vara med   


Okej nu ska jag säga att jag är så inne h*lvete trött  på detta väder fast ni bara har haft de idag

först regn sen sol sen regn sen sol osv

men jag ska int klaga imöra kanske de är drivis


Lite mera som har hänt idag sen jag bloggade sist

Hälsat på Rogan

Hängt upp blommorna både i taket och på balkongen

Åki runt på stan

Ja de var väl  lite mera info om min lilla korta dag


Imör blr de bara å chilla tror jag iaf och ta de lungt inför TRAVET PÅ LÖRDAG med Wakeup litle Suzy

Av Izabella - 23 juni 2011 15:06

Ja idag hade jag tänkt att jag skulle blogga om min dag än så länge så jag kansek hinner med ett inlägg till idag men jag lovar inget


Min dag idag:

Blev väckt typ 11 av posten hade ett paket som inte gick in i brevinkastet och därför pling plong på dörren och en ny vaknen Bella vinglar till dörren och öppnar och tar imot paketen gud va jag tycker syn om brevbäranren

Käkade 12

Hem diska och tvätta (TRÅKIGT TRÅKIGT)

Slå på en film MÄN SOM HATAR KVINNOR

Sen satte jag mig vid datorn men filmen på och börja läsa bloggar inte så många som va uppdaterade men men kul att kolla är de iaf

Och nu ett lite blogg inlägg

Ja de var min dag än så länge


Men här kommer de dagliga bilderna


     


De har ju lixom blivit som något jag gör eftersom jag inte skriver som mkt

Men nu ska jga kolla klart på filmen så vi hörs

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards