Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Izabella - 18 juni 2011 21:36

Kollade på KVÄLLEN ÄR DIN idag och så en kille som fick träffa Jonas Källman och tränna med svenska herr landslaget

Gud va jag oxå skulle vilja tränna eller iaf träffa ALLA i svenska herr landslaget bara för en dag ända sen jag såg en match live under HANDBOLLS VM så bara vill jag träffa dem på nära håll

Men jag har ju inte gjort ngt speciellt så jag kan få vara med i KVÄLLEN ÄR DIN eller något sånt och få en önskan att träffa svenska herrlandslaget så jag får väl bara drömma om att träffa landslaget

 

Av Izabella - 18 juni 2011 21:25

Va har de blivit?

Ni brukar ha tittat in på min blogg hur många som hellst vi den här tiden men idag vet jag inte vad som har hänt inte en ända besökare idag

Bara för att jag sa att jag hade över 116 besökare denna månad behöver ni ju inte sluta läsa min blogg eller har jag en tökig blogg?

Ja jag vet inte jag kan inte tvinga er att läsa den men JAG VILL ATT NI SKA GÖRA DE så snälla ni kommentera om min blogg är för tråkig så ska jag försöka bättra mig

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards