Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Izabella - 5 mars 2013 21:18

Åååååååå

Nu hade jag tänkt att jag skulle ta lite hand om mig, och tänkte få lite finare och längre naglar men sedan jag i söndags (hahahah inte lång tid men ändå) så har 2 naglar gått av och 3 har jag varit tvingen att fila ner ett par millimeter. 

Har typ aldrig hänt tidigare att hälfen av naglarna har gått av eller att jag har varit tvungen att fila ner dem lite på en och samma gång. Brukar alltid vara att en nagel som går av och sen när dem har vuxit ut nån 0,1 mm så går nästa av   
Har nog bara en enda gång haft 10 okej långa till långa naglar samtidigt



Men till nog lite roligt nu..

Idag drog jag ner på stan och köpte en ny vårjacka   Blev en grön, jag som tänkte igår att jag absolut inte skulle ha en grön jacka men de blev ändå de      så här ser den ut fast den är grön, hur den ser ut får ni förhoppningsvis se imon om vädret tillåter och jag orkar ta en outfit bild..


Nej nu ska jag fixa klart med nagelvården sen ska jag gå och sova. Har varit trött hela tiden idag så jag kommer typ somna direkt när jag lägger mig i sängen och slappnar av lite   

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards