Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Izabella - 10 juli 2012 23:17

Idag har jag tillbringat halv dagen men Minna och Lina  

De är alltid lika roligt och jag längtar redan till nästa gång jag får träffa dem (men mest lilla gulliga söta   Minna  ) Inte för att man kan leka eller så med Minna men de är alltid lika roligt att få hålla i henne även fast hon inte är glad och tyst hela tiden men ändå. Hon är hon och framför allt hon är ett litet barn (något som jag gillar extra mycket, är som ni säkert redan vet helt kär i små barn och barn i huvud taget)

 

Varje gång jag träffar Minna eller något annat litet barn så längtar jag nästan ihjäl mig efter att få egna små barn men jga lovar de kommer dröja så alla släckingar och vänner som läser detta var inte oroliga jag kommer vänta ett tag till.

 

         

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards