Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Izabella - 13 juli 2012 15:15

Ja så var de den här dagen som nästan alla tror är en otursdag. Men jag gör det iaf inte,  tror inte på att ett visst datum på en viss veckodag är någon sorts oturdag. Men vem vet de kanske är så iaf. Jag kan även säga att vad jag kan minnas så har de inte hänt något speciellt för mig på fredagar den 13:de eller jo nu ljög jag lite för de var fredag den 13:de november 2009 som jag träffade Filip för första gången (och för er som inte vet vem Filip är så kan jag säga att han är mitt ex och en bra kompis till mig) så jag vill påstå att fredagar den 13:de inte bara är oturs dagar de händer mycket bra saker (t.ex många barn föds). Men jag tar de säkra före de osäkrat trotts att jag inte tror på att fredag den 13:de är en otursdag och sitter inne och kollar på film. 

 

Vad gör ni såna här dagar?

Tror du på att fredag den 13:de är en otursdag?

 

Nej men nu ska jag fortsätta kolla på film det är Beck och Wallander som rullar på min tv just nu

 

   

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards