Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Izabella - 21 april 2011 16:21

Ja nu är man på väg upp till stugan mne tänkte kasta in ett lite inlägg så att ni vet att jag inte strutar helt ibloggen för att man är på väg på en lite mini semester.

Jag hoppas fortfarande att era påsk kommer bli super och att ni  inte ääter för mycket godis. Men lite godis får ni äta men de sista godisbitarna kan ni låta bli vill inte höra att ni har ätit så att ni fått ont i magen.


Hoppas ni oxå håller tummarna för att jag ska kunna blogga uppe i stugan. För de gör jag, vill ju inte svika er alla underbara bloggläsare så börjar stiga. Ni har varit lite dåliga på att läsa och kommentera men hoppas ni börjar komma igång snart.


ÄLSKAR ER ALLA

GLAD PÅSK

//Wengan

Av Izabella - 21 april 2011 13:00

Nu har man äntligen påsklov har egentligen hadt de sen 11 men har inte haft tid att blogga förens nu.

Nu är de bara ungefär 2 timmar kvar innnan jag åker till stugan  

Och jag kommer nog inte ha något internet där upp så jag kommer inte kunna blogg på några dagar  

Hoppas ni får en bra påsk

De ska jag ha iaf


GLAD PÅSK

//Wengan 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards