Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Izabella - 7 april 2011 16:27

Ja de är dyrt på apoteket för en kräm den koster 30 kr och fick betala 365 kr

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jag köpt lite mera då så då fattar jag väl att de vart lite dyrare

FAN

Av Izabella - 7 april 2011 14:25

JA snart måste man till apoteket oxå ska köpa någon kräm som gör att mitt anikte KANSKE kan bli normalt igen någon gång. Men är man så duma att man tror att något skulle gå över bara för att man inte har använt de på 1 år så får man skylla sig själv NAGELLIMMET tål jag fortfarande inte men nu har jag iaf testat så från om med nu för ajg bara använda naglar som det bara är att sätta ditt och man inte behöver något lim (som jag inte tål) på.

Nu ska jag bara ha resten av språktimmen och NO sen dra jag till apoteket

HOJ

Av Izabella - 7 april 2011 14:15

FAN FAN jag säger FAN

Ska ha nationela imon och idag får jag reda på att jag inte ska ha de me klass FAN va klatit av lärarna att inte säga de någon dag tidigare men de kanske är för svårt att säga;

-Izabella du ska ha nationela i 164 isälle för 304 som din klass


KANSKE KANSKE INTE JAG TYCKER INTE ATT DE VA SVÅRT ATT VARKEN SKRIVA ELLER SÄGA DEN MENINGEN      

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards