Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under september 2011

Rbk

Av Izabella - 12 september 2011 11:00

Idag spelar Rosenborg mot Sarpsborg

Av Izabella - 11 september 2011 15:21

Eftersom jag inte skriver så mkt så tänkte jag bjuda på lite bilder från min lilla Iphone  


                     

Bsv

Av Izabella - 10 september 2011 11:15

Idag spelar Bjerringbro-Silkeborg mot Skanderborg Håndbold 

Av Izabella - 10 september 2011 10:07

Nej jag vet inte vad som har hänt jag har tappat lusten förlorat rutinen att blogga 


Men jag lovar att jag ska bättra mig. När (om) min blogglust kommer tillbaka och jag kan börja om med blogg rutinen


Men tack för just nu 

Av Izabella - 8 september 2011 08:19

JA jag vet att ni inte gillar när jag skriver om något som inte har med mig att göra. Men de här är något som har tagit Ryssland och Sverige med storm. Igår 16.50 störtade de ett plan i Rysland i Jaroslavl där i satt ryska hockey laget Lokomotiv Jaroslavl i Stefan liv var en av de många spelare som tyvärr lämnade världen för tidigt.


Så jag hade med detta inlägg ägna några tankar till framför allt Stefan Livs sönner och fru men även till de andra familjerna som hade någon i Lokomotiv Jaroslavi som dog. 




Stefan Liv vart tyvärr bara 30 år de är inte sant vid 30 års ålder har kag fått för mig att man inte har uppleft allt och att hela livet står framför en med öppna armar.

Tyvärr fick inte Stefan uppleva livte tillräkligt.



Nej tyvärr måste jag fixa mig klä på mig och käka en liten bit innan buss går 09.30


Så hörs kanske sen

Av Izabella - 4 september 2011 13:55

Vilken törkig dag de ha varit idag. Lite seg typ 


Vet inte vad jag ska skriva om och egentligen ska jag väl inte blogga då men bloggen gapar ju lite tomt när ingan inlägg kastas in.


Kan skriva lite om friidrotts VM så slutade ner i botten för oss i Sverige. Och även för norden nu vet jag ju egentligen inte hur många medalj chanser Danmark, Norge och Finland hade. Men de sluatde iaf med 1 medalj för norden och Norge iform av Andreas Thorkildsens silver i Spjut


Nej men nu vet jag inte vad som hände ska ju inte vara något som inte handlar om mig för då kommer de ju inga kommentarer. Men men orkar inte skriva om något annat så jag får stå mitt kasst och inte bli arg för att jag inte fick några kommentarer på detta inlägg.

För nu ska jag dra och läsa lite bloggar

Av Izabella - 3 september 2011 17:01

Nu är man inte längre ljus utan mörk nästintill svart i håret 

Gud va skönt, underbart och ovant de är 


Nej men vad ska jag skriva mer då jo kanske att sverige inte riktigt kunde spela fotboll igår 2-1. Inte blev de mer en ett sjukt snyggt mål på en jädra massa chanser utan Ungen fick göra 2 mål fast även dem fick chanser som de brännde som straffen. Skönt för oss att de missade straffen men tråkigt för oss att de vann iaf.


Nej nu ska jag sluta prata fotboll 


 

Bsv

Av Izabella - 3 september 2011 11:15

Idag spelar Bjerringbro-Silkeborg mot KIF Kolding

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards