Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Izabella - 26 augusti 2011 19:07

Har varit inne på http://www.rapunzelofsweden.se och kolla på löshår med clip on så man kan ta bort de sätta på de lite som man vill

Är så sugen på att ha löshår så om jag inte får de i födelsedagspreset på tisdag eller måndag så kommer jag snacka med farsan så han kan beställa eftersom man måste vara över 18 år och jag betalar


Nej men nu ska jag inte tänka på löshået nå mer idag nu ska jag nog bara tänka på avd jag ska ha på mig på tisdag NÄR JAG FYLLER 16 om jag ska ha samma kläder i skolan som hemma eller om jag ska fina kläder i skolan och SUPER FINA hemma. De tåls att fundera på har ju lixom några dagar kvar att fundera på men bara 4 dagar

Av Izabella - 26 augusti 2011 08:54

Ja eftersom min hosta fortfarande inte är ok så blev de hemma idag oxå 

Så jag sitter just nu och kollar på Maria Wern och inget annat ja ni läste rätt jag sitter "rakt upp och ner" och kollar på Maria Wern ja kanske inte just nu när jag skriver detta då men annars är fokus på filmen.

Efter Maria kanske de hoppar in en film i dvdv som Joek Kinnaman är med i eftersom jag missade The Killing igår med snyggingen


Nej nu måste jag börja kolla på Maria igen och lyssna på alla som pratar gottlänska som jag tycker är den UNDERBARASTE och SKÖNASTE dialekt som finns är i Sverige skulle faktist kunna göra nästa vad som hellst för att få snacka gottlänska jag fattar lixom inte vad de kan vara med de dialekt men de är dunder skön


Nej nu ska jag dra höres kanske senare

Film · Livet

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards