Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under augusti 2011

Rbk

Av Izabella - 21 augusti 2011 11:00

Idag spelar Rosenborg mot Haugesund

Av Izabella - 20 augusti 2011 19:07

Tänkte köra en frågestund


Så kasta på mig frågor


ps. svara inte på dem i kommentarerna utan tänkte göra ett svars inlägg sen när frågestunden är över ds

Av Izabella - 20 augusti 2011 18:58

Orkar inte 

Har ont i huvu, hostar som en galning, har fett ont i halsen och snorig. Va är de för liv egentligen?

Vad har jag gjort som förtjärnar detta om ja nu gör de f*n vill inte 

Av Izabella - 18 augusti 2011 20:21

Vill inte vill inte vill inte  

Orkar inte vara sjuk


Varför varför?


Jag är helt ork lös idag när jag kom hem från skolan gick jag och la mig en halvtimma de var skönt de. Sen har jag nästan bara suttit som ett lik framför tven och nu har jag plallrat mig hit till datorn för att blogga och sitta vid Fb en litten stund innan jag går och lägger mig (tidigt idag).

Annars den tiden jag var i skolan innan jag var som ett lik hemma satt vi mest och lyssnade på fröken (jag vet att de inte heter så nu förtiden så jag säger väl mentorn) och andra lärare på Karlfeldt VO. Vi fick även göra övningar där man skulle ställ frågor om en annan klasskamrat (pallar inte förklara nu).

Ja men de var väl min lilla sjukadag.

Nu blir de snart sängen och hoppas på något bra att jag kreranr mig bra inatt så att jag inte är sjuk imöra. Venne om de går att bli bra över en natt så där poff men kan alltid hoppas 


Nepp nu ska jag dra mig vidare ilivet mot nya saker (inte riktigt då men men) 

  

Rbk

Av Izabella - 18 augusti 2011 11:00

Idag spelar Rosenborg mot AEK Larnaca

Av Izabella - 17 augusti 2011 20:36

Japp idag började min skoltid på Karlfeldt känns skönt förutom. Att jag inte fanns med i VO listan men men de fixade sig och jag får gå VO 


Så idag började jag och juni 2014 slutar jag känns skönt att veta de näsmaste 3 åren är planerade iaf

Av Izabella - 16 augusti 2011 21:29

JA jag kommer börja ett nytt liv imöra.

De är både tråkigt och roligt och kanske lite spännande oxå.

Usch vill inte men måste 

Kommer bli nytt hela altihop känns de som.

Ny skola, nya rutiner och nya vänner förhoppningsvis.

Imorgon har jag ganska bra koll på hur jag kommer göra på morgonen men sen vetefan torsdag och fredag kommer jag väl oxå va en lite anning om hur jag ska göra på morgonen men se jävla när skolan börjar på allvar då har jag igen koll. (Nu ska jag erkänna en ska som jag aldrig trodde jag skulle erkänna) Jag har varit bortskämmd tidigare med att bara ha 5 min gångväg till skolan ocg nu 10 min bussresan varannan vecka och typ 30 min bussresan de andra veckan. Men men de kommer nog funka jätte jätte bra förhoppningsvis, för varannna veckar har jag ju en syster som håller koll på mig så jag gör som jag ska andra veckan får ja väl hålla koll på mig själv så allt blir bra.


Ojoj va många rader de blev för ingenting 

Av Izabella - 15 augusti 2011 23:04

Hello istugan min syrra tyckte att jag skulle länka hennes blogg så tänkte göra de för er 8 som har kollat min blogg och även för nu nyfikna läsare

http://livetsommi.bloggplatsen.se/

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards