Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under augusti 2011

Av Izabella - 25 augusti 2011 18:08

Läste på fb när jag sökte på Joel Kinnman att han håller på att spela in nya Johan Faalk filmer är de sant? Och om de skulle vara sant får ni tycka jag är seg som inte håller koll på vad min lilla Kinnaman håller på med. Men jag har lixom inte tänkt på att de skulle kunna vara så att de skulle bli några fler Johan Falk filmer.

Men en bok som jag skulle vilja att blev film och Kinnaman spelar med i är Jens Lapidus bok Livet Deluxe eftersom JW ommer ut från fängelset igen och de är ju Kinnaman som är JW. Så snälla snälla gör Livet Deluxe på film


 


Nej men nu får de nog vara slut på Joel Kinnaman i nya Johan Falk filmer =) inlägget

Av Izabella - 25 augusti 2011 16:31

Ja nu vill jag bli brun i håret igen men de dröjer ända till 3 septermber 11.00 innan jag får sätta mig i stolan på HårFager och bli av med denna ljusa färg. Jag både gillar och ogillar den här färgen ska bli skönt med lite förändrig.

JAG VILL BLI BRUNET OCH HAR LÅNG HÅR NU men de kommer inte bli så brunet blir jag nästa vecka och ha lång hår får jag vänta med ett tag.


Föresten är de någon av er som har brunt löshår till salu skulle vilja "prova" att ha långt år innan jag bestämmer mig för att ha de på riktigt.

Av Izabella - 25 augusti 2011 16:11

Nu när jag har kört Beck kan jag lika gärna köra Wallander oxå


Titel

Betyg 1-10
Innan frosten9
Byfånen8
Bröderna8
Mörkret10
Afrikanen7
Den svaga punkten7
Mastermind10
Fotografen8
Täckmanteln7
Luftslottet7
Blodsband7
Jokern6
Hemligheten10
Hämden6
Skulden7
Kuriren7
Tjuven6
Cellisten7
Prästen6
Läckan5
Skytten6
Dödsängeln9
Vålnaden7
Arvet6
Indrivaren10
Vittnet9

Ja nu har jag gjort precis som med Beck struntat i Bra/Dålig spalten så samma ska gäller 5 och högre Bra 4 och lägre Dåligt

Av Izabella - 25 augusti 2011 15:46

Okej nu har jag tråkigt Till det som är vackert rullar på på tven och jag har som vanligt när jag sett en film svårt att "bara" sitta rakt upp och ner och kolla jag måste göra saker. Jag vet inte varför de är så hatar mig själv för de men nu är de så.

Så jag tänkte betygsätta alla beck åt er där Peter Haber spelar Martin Beck


TitelBetyg 1-10
Lockpojken8
Mannen med ikonerna7
Vita nätter8
Öga för öga6
Pensionat Pärlan8
Monstret6
The Money Man7
Spår i mörker8
Hämndens Pris9
Mannen utan ansikte7
Kartellen6
Enslingen8
Okänd avsändare6
Annonsmannen7
Pojken i glaskulan7
Sista Vittnet7
Skarpt läge8
Flickan i jordkällaren7
Gamen8
Advokaten8
Den japanska shungamålningen
Den svaga länken 
De tysta skriket 
I Guds namn 
I stromens öga  7
Levande Begravd 

Ja nu fick ni inte Bra/Dåligt spalten med kännde inte för att skriva någon såndan eftersom de kanske syns i betygen 5 och över är iaf Bra och 4 och under är Dåligt

Av Izabella - 25 augusti 2011 15:24

Jag har super tråkigt nu fast jag kollar på film (ja jag vet att de låter helt cp men så är de) så jag har valt (med slumpen) 12 filmer som jag tänkte tala om för er vad jag tycker om dem.


Titel på filmenBra/DåligBetyg 1-10
EN gansk SNÄLL MANDålig1-
Den tredje vågenBra8
ARN TempelRidarenBra9
Sommaren med GöranBra9+
Underbara ÄlskareBra7
Så som i himmelenBra8
BECK Skarpt lägeBra7
BECK Pojken i glaskulanBra6
Wallander LuftslottetBra7
Wallander HämdenBra5
Johan Falk Operation NäktergalBra6
Irene Huss EldsdansenBra

8


Ja de va några filmer de kanske tar några fler filmer sedan

Av Izabella - 25 augusti 2011 14:41

Sitter just nu och ska kolla på Till det som är vackert en bra film har bara sett den en gång tidigare kommer inte i håg så mycket av handling just men kommer i håg att jag iaf tyckte den va bra.

Några av min favoskådespelare (som iofs är många) är med Alicia Vikander och Martin Wallström båda är bra Alicia såg jag  första gången i Andra Avenyn och Martin såg första gången i Johan Falk tror jag men är inte 100% säker men de är typ Johan Falk jag så honom i först.


Har ni sett Till det som är vackert isf vad tyckte ni?

Rbk

Av Izabella - 25 augusti 2011 11:00

Idag speler Rosenborg mot AEK Larnaca

Av Izabella - 25 augusti 2011 07:36

Nu är jag så j*vla arg så de finns inget. Och ni vet varför! Orkar inte sitta här och skriva om de och bli mera arg.


Ojoj vilket roligt inlägg känner jag att de blev tänkte försöka lätte upp de genom att tacka den enda som har orkat svara och brytt sig om omröstningen


Vill även fråga er vad jag ska skriva om för att få kommentarer. Och jag har inte bara 34 kommentarer för att jag inte har så många läsare för de har jag. Jag har just nu rekod på besökare denna månad så de handlar inte om antalet besökare utan de handlar nog om att jag har en så jävla tråkig och intressant blogg så de är inte värt att kommentera. Jag blir lite ledsen om de skulle vara så att ni tycker min blogg är tråkig.


Nej men nu åkte stämmningen ner igen bäst att sluta innnan stämningen är nere på -

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards