Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under augusti 2011

Av Izabella - 24 augusti 2011 07:47

Jag vet inte vad de är med min hosta. Blir lite tokigt nu. F*n en hel j*vla vecka har jag gått emd den här h*lvets hostan. Blir bättre från och till men men bara dricka den dära j*vla äkliga hostmedecinen och hålla alla 2 tummar att hostan går över. Vill inte va hemma nå mer men vill inte heller gå till skolan med den här hostan. Kanske lite sådär just nu så jag hoppas att de vänder snart igen. Orkar inte vara sjuk längre vill vill till skolan och börja lära mig en massa saker (Ja säg att jag är knäpp som vill till skolan men de faktist tycker jag bättre med skola just nu än att ligga hemma  och va sjuk)


Tänkte fråga er om ni är nöjd med svren på frågorna? Är de något ni undrar angående frågorna kasta in de funderingen till mig så ska försöka svara på de så att ni förstår bättre vad jag medade med mina svar.

 

Av Izabella - 23 augusti 2011 18:30

Tack alla frågor. Kul att ni inte vet allt än kommer bli tråkigt den dagen ni inte ha några frågor till min. Här får ni svaren på denna omgång av frågor

 

är de kulit å se på andra avenyn ??? - Ja de är jätte roligt

 

varför har du inte laddat upp en bild på filip än? :) - För att under tiden jag och Filip var tsm ville han inte att jag skulle lägga upp någon bild på honom här på bloggen och nu när vi inte är tsm läggre har jag ingen lust eller andledning att lägga upp en bild på honom + att han fortfarande inte vill att jag ska lägga upp någon bild på honom
Varför vad gör du på rasterna när du inte har några kompisar? (som du skriver) - Varför vad???
Jag har inte haft så många rasten än men på de få vi har haft har jag suttit på soffgruppen vid klassrummet och kolla fb och surfat lite på nätet på mobilen.
Ja de stämmer jag har inge kompisar iaf inte på Karlfeldt som jag kan hänga med på rasterna. Den enda jag har vet jag inte när han har rast så kan lixom inte hänga med honom och vi har även inte en så vänskap
Trivs du i Avesta eller har du ångrat dej? - Jag har inte varit så mkt i avesta men jag trivs än så länge. Jag har inte ångrat min än och kommmer nog inte göra de eftersom jag verkligen vill gå Vård och Omsorg
saknar du dina kompisar i hedemora? Vilka isåfall? :D - Kompisar och kompisar jag saknar 9b så otroligt mkt vi har 3 års minnen. Men jag saknar även min vänner Lorita och Klara

 

Jag undrar vad din riktiga hårfärg är? - Min riktiga hårfärg är mörkt på vintarna och blont på sommarna
och sen undrar jag vad det bästa minnet i det liv är och det mest pinsamma du gjort i ditt liv??  - De bästa minnet, jag vet inte riktigt vad mitt bästa minne är ledsen. Sen de mest pinsammase jag har  gjort måste nog vara när jag fes framför en kompis

Av Izabella - 23 augusti 2011 17:48

Nu har jag gjort en omröstning angående de som är aktuellt just nu

Frågestunder

Hoppas just du röstar på omröstningen vill jag att min blogg oxå ska passar er lite

Av Izabella - 23 augusti 2011 13:48


Nu kan ni se hur lång tid ni har kvar för era som frågor


Har letat som en tok efter en fin nedräknare men hittde ingen så de fick bli de hära

Av Izabella - 23 augusti 2011 07:53

Nepp hosta är fortfarande ........ Vet inte hur jag ska förklara eleler vad jag ska säga för ord. Men hostan är förjävlig rent ut sagt om jag säger så.


Någon som har något tips på hur vi blir av med host?. Vill inte har den kvar nu


Nu är de bara några få timmar kavr sen är frågestunden över. Kommentera vilket inlägg du vill men skriva gärna FRÅGESTUND i URL spalten eller högs upp i komentarrutan


Nej nu ska jag ta min ÄLKLIGA hostmedecin och sen ligga och villa en lite stund

Hörs senare när jag ska svara på alla frågor (som hittils "bara" är 1)

Av Izabella - 22 augusti 2011 18:04

Nu får ni 1 dag till att komma på några frågor sen svara jag på de hittils enda fråga jag har fått

Av Izabella - 22 augusti 2011 07:25

   blir ingen skola idag pga min förbannade jävla host jävel 
Va jag blir trött på de här!

Varför ska livet lixom vara så?
Nej nu ska jag ta och lägga mig och villa en stund så jag kan förhoppningsvis gå till skolan imöra.

Vill bara säga en sak till er. De här är nog de första gången jag vill gå till skolan men jag vet också att de nog kommer gå över om några veckor kommer jag väl hata skolan som förut de är något man måste men nu blir de man måste för att kunna få jobb om 4-5 år






INGA FRÅGOR NU HELLER BARA 1 HITTILS  

 
Av Izabella - 21 augusti 2011 21:48

Har ni inga frågor till mig???

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards