Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Izabella - 20 maj 2011 14:58

Ja gud va glad jag är. För de första för att jag har börjat få lite komentarer nu även fast de bara är 3 så där de ändå något. Blir så glad över varedan komentar jag får. De är lixom som ett kvito för mig att någon läser med intresse och bara inte för att få något att göra.


  


Ger tummen upp till alla fantastiska bloggläsare även om ni inte kommenterar ÄLSKAR ER  


Okej nu ska jag fortsätta som vanligt med att skriva vad jag har gjort idag.

Jag har varit i skolan där de idag vart mkt film och prov

De började med att vi kollade på film på No och Matten där oxå jag klämde in ett muntligt matte nationeltprov.

Sen på klasstiden blev de en till film

Sen efter lunchen och språket hade jag mutligt prov i hkk


De va min dag lite mera detaljerad än de brukar och nu så passar jag på att lyxa till med en bild oxå (fast egentligen e de 2)


  


Ger en puss till alla min bloggläsare nu   


Okej nu ska titta lite på film sen blir de att åka till Roger och få lite fika i magen eftersom Roger fyller 30 (53) år idag Grattis till honom  

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards