Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Izabella - 19 maj 2011 21:49

Ja nu ska jag försöka skriva något mera än bara 5 rader om vad jag har gjort utan idag ska jag skriva lite mera skit.


Och men nu börjar jag som vanlgt med att säga att jag varit i skolan (som om du ni inte skulle veta de men men e en tjatig typ)

Sen hem käka lite sen te gymet med faster och farsan

Sen blide de åka till PIngo en sväng och hälsa på Robin, Sofie, Kevin och Fiona


(Här kommer lite bilder)

 

 

 

 

 

Sen efter Pingbo va de åka till Dalälven och käka sallad (gött som f*n)

Och nu sitter jag här och bloggar och kollar runt på andra bloggar och bara har en underbar torsdagskväll


Okej de kanske inte va något annorlund än vanligt förutom bilderna men men ska försöka någon annan dag

      

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards