Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Izabella - 3 maj 2011 21:28

Ja nu är det Tisdag och ni undrar säkert vad jag har haft för mig ida


Jo jag har varit i skolan

Sen hem titta lite på tve

Sen Avesta och shoppade lite ringar och shorts

 


Sorry Josefin Johansson eftsom du har köpte dem igår men hoppas du kan förlåta mig

Även fast de inte är sama färg men ändå de var ju för att du hade köpt dem som jag såg dem på H&M



Och nu sitter jag och äter GRÄDDE OCH JORDGUBAR och titta på INFÖR ESC
Även fast jag nyss hörde att juryn gav ERIC SAADE 3-5 poäng
Men ERIC SAADE lyssa inte på dem lyssa på mig iställe du får 100000 av 5




 

Okej ni kanske märkte att jag imorse glömde skriva hur många skoldagar de var kvar så därför kommer de här

22-23 skoldagar kvar

Av Izabella - 3 maj 2011 10:00

Ja då har det blivit dax för Fredrik Petersen att läggas in på min blogg


 

 


Fredrik Petersen är född den 27 augusti 1983 i Ysatd.

Han är 188 cm lång

Han väger 80 kg

De första laget ha spelade i var IFK Ystad HK där spelade han till 2006

Sen spelade han i GOG Svendborg TGI 2006-2010

Nu spelar ha i Bjerringbro-Silkeborg

Han spelar även i Svenska landslagen som han gjort sedan 2003

Han är vänsterkant.

I BSV har han nummer 83 på tröjan, i svenska landslaget har han nummer 24 

Han har spelat 44 landskamper och gjort 132 mål. Han ökat på kontot under VM på hemmaplan men ungefär kanske 10-15 mål

I svenska landslaget är han nog mest känd som en teknisk och snabb spelare, en bolltrollare, som med sina kluriga skott, alltid bjuder på det lilla extra.


Av Izabella - 3 maj 2011 08:12

Ja nu är man jätte jätte trött. Men man kanske inte kan var uppe till 23 på kvällarna om man ska var pigg men jag är ju inte så smart så jag har fattat de.

Okej va kan hända idag då

Jo gå i skolan sen vete fan men dagen har ju inte börjat än så jag hinner väl komma på något att göra idag med men de kan inte blir gymmet idag men vem vet? Inte ja iaf


Men nu ska jag titta lite på tvn och sen ta och vandra till skolan

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards