Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Izabella - 4 april 2013 23:12

 

Det finns inget annant jag tycker är tråkigt att höra som att jag bara ska göra av med mig oskuld. Med typ vem f*n som hellst.

Varför inte bara låta mig vara oskuld om jag vill det? Vad är det som är så fel med att vara oskuld? Jag fattar inte det men det kanske är så att så fort man har blivit av med oskulden tycker man att ALLA ska vara av med den..

Är det jag eller du som bestämmer när jag ska knulla för första gången? Jag blir så jävla trött på att alla killar som får reda på att jag är oskuld tycker jag är "konstig" och att jag borde göra mig av med den bara men typ den första killen jag möter.

  

Är det kanske så att det finns en viss ålder hur länge det är okej att vara oskuld och sen måste man typ göra sig av med den för att inte vara "konstig" eller "inte som alla andra"?


Jag vill bara att jag ska få vara jag och inte behöva göra saker som jag inte känner för bara för att man "måste" vara som alla andra tånåringar när det gäller att knulla runt (sorry till alla er där ute som inte knullar runt inte meningen att vara taskig eller dum)..


FINNS DET NÅGON SOM HÅLLER MED MIG SKRIV GÄRNA TILL MIG, ELLER DU KANSKE INTE ALLS HÅLLER MED MIG SKRIV DÅ GÄRNA VARFÖR OCH HUR DU TYCKER DET SKA VARA!?

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards