Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Izabella - 5 april 2013 22:30

Det idag tredje dagen i rad jag har bytt om till tränings kläder och massa mig ut på en liten promenad och jag hoppas faktiskt att detta är börja på min resa till ett bättre liv där jag känner mig piggare och att orkar med (viktnedgång är något jag också hoppas på men de är inte därför jag vill börja tränna) jag visaste inom mig att när solen börjar titta fram och snön/isen börjar försvinna så skulle jag verkligen första komma igång med träningen
Men jag har än så länge bara börjat med att motionera styrke träningen ska jag börja med så småningom.

Jag har även ladda ner en app där man genom att gå t.ex 1 km gör så att Becel skänker 1 krona till forskningen och kvinnor hjärtat (vet inte om det är så men jag går ju ändå rundan så då kan jag ju lika gärna hoppas att mina km ger pengar till forskning)
Gå för hjärtat heter appen om du oxå vill ladda ner den

De här är resultatet på min vända idag?:

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards