Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 28 februari 2012

500

Av Izabella - 28 februari 2012 23:20

Nu har jag skrivit 500 inlägg, ganska collt tycker jag men de är som inte är någe collt är att jag bara har 115 kommenarer vilket gör att jag i snitt har fått en kommentar på vara fjärde inlägg. Lite ok tycker jag men eftersom jag vet att de är flera kommentarer på vissa inlägg är de typ bara kommentarer på var åttonde inlägg och de tycker inte jag är lika ok men men ändå lite okej tycker jag.


Nej nu ska jag dra för 3:dje gången denna dag och vem vet kanske kommer jag kasta iväg ett till inlägg innan jag går och lägger mig men säger iaf


HOPPAS VI HÖRS SNART IGEN

Av Izabella - 28 februari 2012 22:52

Skit va de är konstigt att kolla på BB egentligen.

Vill ju bara att de ska vara sama personer i år igen som de var föra året men men nu är de ju nya och helt andra inne. Och jag kan säga att dem jag sakna från förra årets är: Simon, Peter, Martin, Sara och Christian saknar dem 5 som F*N 


2011's BB ägde




2012's ? (De får vi se om den ägde eller som de sög)

   


Nej nu skiter vi i BB och nu ska jag kolla hur mkt mitt löshår har torkat 

HÖR KANSKE SENARE 

Av Izabella - 28 februari 2012 22:06

Nu har jag precis avslutat min första tvätt (duch) av mitt löshår


     



Va jobbigt eftersom jag tvättade varje clip för sig. Men nu när de ÄNTLIGEN är klart är de bara supper skönt att ha de avklarat för denna gång nu dröjer de 2 veckor till nästa tvätt (duch). jag vet 2 VECKOR TILLS NÄSTA GÅNG, men man ska faktiskt bara tvätta clip on håret max varannan vecka eftersom man inte ha de i hela tiden och därför blir de inget flottit men nog om de nu.

HOPPAS VI HÖRS SENARE 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards