Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Izabella - 9 februari 2012 16:43

Ja nu börjar jag bli gansak trött på de hära...

Vill ha en ny header, ny färg på bloggen men vet inte vad jag vill ha...

Skulle vilja göra om bloggen helt totalt med nytt utsende på alla sätt och viss men jag vet inte hur jag vill ha de.

Så snälla ni underbara bloggläsare ge mig lite förslag och en spark i rumpen.


Skulle även vilja ha något intressant att blogga om eftersom min blogglust har försvunit lite och jag vill ha en ny tändning, vill få någe intressant att skriva om här.

Har iofs min lilla sportblogg men de känns som om jag vill ha någe mera roligt att blogga om.
Om ni vill så kan jag skaffa en till blogg där jag skrivet om de roliga ämnet du sitter och klurar ut just nu om ni inte vill läsa om de på denna blogg. 

Och mitt lilla novellskrivande har tagit slut, orkar lixom inte sitta och försöka hitta på någon fortsättning och en ny vet jag inte heller om jag orkar med just nu.

Nej nu ska jag dra en lite sväng så nu ska ni få lite tid att komma på något snyggt till bloggen och vad jag kan blogga om om ni vill.

Kollar in senare och förhoppningsvis bloggar lite mera om min lilla Torsdag.

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards