Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Izabella - 26 februari 2012 21:06

Gud vad de vara länge sedan de var vi hördes senast. Känns de som iaf, har inge koll exakt när de var sist men känner på mig att de var ett tag sedan iaf.


Även fast de var skit länge sedan så känns de typ inte som jag har något att säga om vad som har hänt sen vi hördes sist, så därför tänker jag bara kolla in och bara slänga ut ett inlägg så ni vet att jag lever

Nu tänkte jag oxå att jag skulle skriva lite om den nya omgången av Big Brother som jag kan säga att den första veckan inte har gjort mig specielt impad, kan vara för att ja fortfarande vill se om förra årets BB.

Men nu tillbaka till årets där jag nästan stör mig på alla, finns typ ingen som gör att jag vill fortsätta se men ändå har jag gjort de i en vecka.





Nej nu ska jag dra
Och hoppas vi hörs snart igen och att de inte kommer ta lika lång tid som de har gjort nu 


Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards