Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Izabella - 16 februari 2012 22:47

Kom ju på att jag kan sms blogga så vi kanske kommer höras lite oftare ändå.. Kommer kanske imon vissa en bild på mitt löshår..

 
Av Izabella - 16 februari 2012 22:26

Förlåt för att jag inte bloggat på skit länge. Kommer inte kunna blogga så mkt nu heller eftersom jag skriver från min mobil men vill mest bara kolla in och skriva dessa rader så ni vet att jag lever. Vill ni följa mig lite mera i min vardag så kan ni följa mig på både twitter och instagram där jag är lite bättre att uppdatera eftersom de finns som app, och de är för mig bättre eftersom då kan jag bara öppna och skriva och dela med mig en bild lixom lite när som hellst och slipper vänta på att jag ska få tillgång till en dator och sen orka föra över bilderna från mobilen till datorn, då är de lixom bättre med appar som man bara kan klicka på och gör på mobilen där men förde mesta ha alla fina bilder och mobilen har man ju för de mesta med sug hela dagarna och då blir de bättre att bara ta fram de och skriva någon menning på twitter eller lägga ut den dära fina bilden på instagram... Vill ni börja följa mig på twitter och instagram oxå så heter jag. Twitter: IWengelin och Instagram: iwengelin . Som ni märker så har jag inte mkt fantasi... Nej nu måste jag tyvärr sticka för jag orkar inte sitt här och fortsätta blogg på mobilen just nu. Hoppas vi hörs snart här och att ni börjar följa mig på de andra ställerna oxå

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards