Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Izabella - 10 februari 2012 22:00

Nu ska jag ta och gå att natta kudden lite och vila upp mig innför imon när praktik står på schemat.


Kom inget roligt idag så får väl vänta till måndag då 

Blääääääääääääääää

Jag vill ju att de skulle ha kommit idag men men den som väntar på något gott får all vänta hur länge som hellst.


Hoppas ni har haft en bra fredag och att ni kommer få en bra lördag 

Av Izabella - 10 februari 2012 20:19

Nu är de dax att lyxa till fredags kvällen men att käka lite mat.



Ser de inte lite gott ut?
Är iaf jätte gott!



Nu ska jag forsätta min lilla fredag med att käka upp maten, kolla på film (Irene Huss - Det lömska nätet) och ladda lite inför 7-16 jobb imon.

Vad ska ni fortsätta kvällen med? 

110

Av Izabella - 10 februari 2012 15:41

Nu har ni kommit upp i 110 kommentarer kul de stiger inte så fort men de stiger.

Ni som vill veta hemligheten och har sagt de eller inte.
Någon som kan gissa vad de handlar om, skulle vara kul och läsa om vad ni tror jag har för knäpp lite hemlighet.


Hoppas vi ses snart igen

Av Izabella - 10 februari 2012 11:40

Ingen som har en fråga?

Ingen som är nyfiken på min hemlighet?

Ingen som har något förslag på ny header eller nytt utsende?

Ingen som vill att jag börja skriva om något annat?


Ni får till på söndag på er! Sen tror jag att jag försöker med punkt 3 och 4 själv.
Men som sagt ni har till på söndag på er och kanske någon lite dag till men dra inte ut på de för länge. 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards