Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Izabella - 8 februari 2012 20:25

Nu kommer ett inlägg med mycket olika saker:


Kom ihåg att frågestunden fortfarande är i gång så fråga din frågor nu..

Jag snackade ju förut om en lite hemlis och har inte fått någe svar om ni vill veta den. Så ni får en chans till. Kommentera om ni vill eller inte vill veta.

Min onsdag har erbjudigt praktik och ett besök med farsan hos morsan. Och nu erbjuder den Efterlyst och efter de kommer de erbjuda Livet blir bättre eller Fuskbyggarna.

Imon kommer min dag erbjuda: Praktik och kanske lite besök som de ser ut nu.


Ja de var de jag vill just nu
Hoppas ni frågar och svara nu 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards