Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Izabella - 15 januari 2012 22:17

Idag har f*n halva januari gått.
Shit vad f*n tar alla dagar vägen.
Tyckte nyss att de var mitten på december och nu är de mitten på januari. Börjar fatta vad äldre menar med att tiden bara flygger förbi och att de bara är mån-fre.Nej men skit i de nu.
Idag har jag inte gjort mycket 
Vaknat vid 13
Kolla på skidskytte
Pakat och åkt ner till mamma
Kollat på Handbolls EM som ni kan läsa om här 

Bloggat lite


Nej men nu ska jag kolla runt lite på nätet och tagga lite inför imon
 

Av Izabella - 15 januari 2012 13:51

Nej nu har jag blivit nervös inför imon  
Har nu ända sedan vi fick säga vad vi ville vara längta efter den dag vi skulle få gå ut på APL (Arbetsplats förlagt lärande) och nu ska jag snart få göra de. Imon rättare sagt ska jag få gå ut på min APL och nu har jag blivit JÄTTE JÄTTE nervös. Även 
fast jag vet att de kommer gå hur j***a bra som hellst.



Jag lovar att jag ska berätta imon när jag slutat hur min dag har varit även fast jag inte kan säga vad som har hänt eftersom jag imon får ett liv med tystnadsplikt.
 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards