Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 9 januari 2012

3+1

Av Izabella - 9 januari 2012 20:36

Nu är de snart dax för 3 dagars skola och 1 dags vitt dag. Vill inte 

Men sen efter dem 4 dagarna kommer ÄNTLIGEN praktiken 

Gud som  jag har längtat efter praktiken 

Ska bli så skönt att få känna en del av de arbete man nu under typ 4 månader har pluggat till, ska bli så kul att slippa sitta och läsa om olika sitvationer och hur man ska förhålla sig och hur göra och ist GÖRA de. Om man nu får testa på sånna sitvationer. Håller lite tummarna för de.

Nej men gud va jag börja längta nu..

Ska inte snacka om saker först snackar jag om att jag är kär i olika idrotts killar så jag bli ännu mera kär och nu snackar jag om hur kul de ska bli att snart få gå ut på praktik så jag längtar ännu mera.


Känns inte som om jag väljer rätt saker att snacka om nu

Men men så är de när man längtar så mycket att man inte kan sluta tänka på de.





Föresten mitt i allt detta NÅGON SOM VET OM BLOGGPLATSEN FINNS SOM APP är sugen på att skaffa den för mera bloggande 

Av Izabella - 9 januari 2012 16:30

Du behöver inte läsa detta...


Blää jag är så himmla kär just nu i "kändisar"...

Och inte nog med de jag är kär i 3 killar...

Usch de är inge kul..

Vet inte vad jag ska göra, kanske som jag har gjort hittils, tänkt på någe annat strunta i dem och tänkt att han vill inte ha dig så då behöver du inte sukta efter honom.

Nej hade man varit 5-10 år äldre hade de säker inte varit någe problem men nu är jag "bara" 16 år och 2 av dem killar jag är kär i är 10 och 13 år äldre än mig.

Nej men usch nu blir jag ju bara mer kär när jag skriver detta usch usch usch.

2, 10 eller 13 år äldre vem ska jag vara kär i mest??

Får nog bli........... ingen


Usch tonårkärlekar är f*n inge kul, ställer bara till med problem.

Blir bara kär i snygga "gammla" killar som typ är 10 år äldre.


Nej men om man skulle strunta i dem och ta någon som typ är lika gammal som mig (2 års äldre kille kan jag oxå glömma, inte för hans ålder utan för att han är just han) så blir de nog bra..

Men jag kan inte släppa dem, ja ja jag vet att dem är "kända" men va f*n drömmar lär man ju få ha. Önskar bara att de skulle vara lite lättare och mindre smärtsama drömmar man hade.....


Nej men tänk om jag varit 22-26 år gammal va lite hade varit lite bättre då. 

Hade jag sluppit sitta här och tvinga er att läsa detta om min nu gör de.

Då hade man kanske.... Ja vad hade man. Inte varit kär i dem.... Ja kanske..


Nej men usch nu måste jag sluta detta urfånga inlägg... Innan jag blir allt för kär och åker hem till killarna ifrågan och snackar med dem (Vilken bra tanke synd bara att jag inte vet vart de bor mer än staden)



Tack till dig som läste detta urfånga inlägg iaf..

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards