Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Izabella - 7 januari 2012 21:59

Tror att 95% av alla som bloggar har ungefär lika mycket läsare och kommentarer som du.
Det svåra är att hitta något att skriva om som intresserar andra och som gör din blogg unik. Du uppdaterar ofta nog för att få läsare, men att bli bra bloggare kräver en hel del arbete och att man hittar "det" som får andra att vilja läsa och komma tillbaks till din blogg.

Vem vill du ska läsa den?
Vilken åldersgrupp?
Vilka intressen har dom som du vill ska läsa?
Tänk lite på dom frågorna, eller så fortsätter du att skriva det du vill skriva och så låter du dom som vill läsa fortsätta läsa som vanligt.

Ja så är de säkert men jag läser ju tyvärr den 5% som har tvärsom mig.
Ja de är ju de jag har ju haft fel taktik, jag har skrivit om mitt liv och de som jag gillar och sen vilja få er feedback på de.

ALLA skulle jag vilja att läste den hära bloggen men de går nog inte så
13-25 typ
De får ha vilka intressen som helst bara de finner något de vill läsa om i min blogg. Något som gör att de just vill läsa bloggen Wengan - ett annat liv än ditt

Ska nog dära båda delarna


Se till att locka hit dina läsare, skriv om sånt som har med ditt liv att göra. Kan vara allt från smink till kläder och sånt. Du lär locka din åldersgrupp, och det gör du nog inte med sport och sånt.

 Ta reda på vad dina kompisar (både killar och tjejer) tycker om för nått, och skriv lite om sånt, uppdatera ofta och så. 

Jag försöker skriva om mitt liv så mycket som de går men har man liv att skriva om förutom skolan och släck/familjen och vännerna. De händer ju lixom inte specielt i mitt liv som man kan skriva utan de är ju samma saker varje dag.
Ja vet men de är sport som intreserar mig.
Okej ska försöka tar reda på de. Försöker uppdatera så ofta de går.


Tack till er 2 som kommenterade föra inlägget. Tack för er små tips

Av Izabella - 7 januari 2012 19:00

Du behöver inte läsa detta..


Jag vill oxå skriva såna hära LÅNGA inlägg 

Ha något vetit att skriva

Få många läsare

Få många kommentarer


Men jag har f*n inget av dem


Mina inlägg blir bara 4 korta rader

De ända jag skriver om är Sport och andra saker som inte har något alls med mig att göra

Okej läsare har jag väl några om dagen

MEN JAG HAR F*N INTE MÅNGA KOMMENTARER men men ni vet inga kommentarer ingen bloggning från mig.


Jag fattar inte hur andra gör..... De har 100 läsare om dagen över 15 kommentarer till alla inlägg de skriver och skulle specielt inlägg har de över 25 kommentarer...

Fattar inte hur andra gör.. VIll ju inte har bloggade som typ jobb men jag vill att jag ska kunna dela med mig om saker som händer i mitt liv. och få feedback på de oxå..

Som vanligt kräver jag inte kommentarer på alla inlägg eller långa inlägg men iaf någon sorts bekräftning på att ni läser bloggen



Tack för att du läste iaf..

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards