Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Izabella - 10 januari 2012 21:27



Idag var de dax för skolan igen...

Hände inte så mkt speicelt förutom att jag för första gången sen jag började skolan i höstas gick till Sjärnan som är en när butik mitt imot skolan. De känns skönt att de de av klarta så man kan konsentrera sig på andra saker. hahah nej jag har inte gått och tänkt på de.


Sen efter skolan drog jag och farsan till Sofie, Robin, Kevin, Svea och Fiona. De var skit nice förutom att vi stannade så länge att jag missade för halvleken av handsbolls ladskapen Sverig-Ryssland... Men men de gick väl bra fick ju träffa super söta Kevin, Svea och Fiona. Och de slår allt.


Nej undra om jag ska krypa ner i sängen och kolla lite på datan innan jag om någon timma ska sova...


Hoppas ni har haft en lika underbar Tisdag som jag så hörs vi säker imon 7 igen


Av Izabella - 10 januari 2012 07:05

Ja nu börjar man skolan igen och de betyder att jag måste skaffa nya rutiner  

Vill inte skaffa dem utan vill fortsätta gå och lägga mig sent och gå upp sent 

Men men man måste väl någon gån byta rutiner och nu är de dax lagomt till skolan.


Nej nu måste jag dra ska fixa lite saker inför skolan

Men vi hörs kanske ikväll då ska jag berätta om min första dag i skolan 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards