Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under oktober 2011

Av Izabella - 10 oktober 2011 21:05

Jao idag är de måndag och jag var tillbaka i skolan 

Och idag i skolan erbjöds:

Va på skogsgläntan och lyssa på massa info om syn, hörsel och hemtjeneseten. Vi fick även vara blinda och prova hur de va att ha hörapparat.

Sen vart de en hel vanlig skoladag med Engelska, Historia och Idrott


Sen när jag och min syster va på väg hem ifrånn skolan höll busschaffören på att glöma att släppa av oss. Eller höll på och glöma och höll på och glöma hon gjorde de så jag fick lixom halv skrika

- Vi ska av här

och till svar fick jag samtidigt som hon stanar bussen

- Men gud 

Ja så kan de gå när inte hapsen är på


Och sen fick jag lämna in min lilla bebis på lagning  

Fattar inte hur jag ska kunna vara utan min lilla iphone mera håller redan på och dö. Har blivit lite för beroende av min iphone (inte bra inte bra)


Nej men nu ska jag dra

HÖRES

Av Izabella - 9 oktober 2011 12:55

Nu är de söndag och de väntar en mamma vecka och de kommer tyvärr kanske bli så att de inte bli så mycket bloggade eftersom de är 4 styckna som ska sitta vid 1 dator.


Fast om jag får en fungerande iphone kanske jag kan blogga där ifrån

Men de får vi se men tänket bra säga att de kanske inte blir så mycket bloggande de kommande veckan så bli inte allt för arg om jag inte har bloggat

Av Izabella - 9 oktober 2011 09:14

Känns konstigt just nu......

Känner mig "naken"...........


Ja har inte min iphone just nu...

Kan inte göra som jag brukar..

Måste sätta mig vid datan så fort man ska blogga, läsa andra bloggar eller sitta vid facebook...


Säger bara de JAG VILL HA MIN IPHONE NU och inte en gammal Sony Ericsson T700


   

Av Izabella - 8 oktober 2011 18:05

Gud vad jag är ARG på min iphone och ledsen för att den inte funkar.

Vad har jag gjort dig (iphone)?????????????????????????????????

Varför vill du inte funka??????????????????????????????????????

Varför vill du (lilla runda knapp) inte göra som jag vill??????????????

Av Izabella - 8 oktober 2011 16:34

Kollar och kollat på film


 



Bilder säger allt    

Av Izabella - 8 oktober 2011 11:53

Läste min novell nyss och f*ck va hemsk de var fick nästa rysningar. De kännes inte så hemsk igår när jag skrev den men nu när jag läste de förstod jag hur otäck de egen egentligen var. 

Hoppas ni inte vart allt för rädda

Och vill bara säga att de är något som jag tack och lov inte har varit med och själv


Hoppas ni kan fortsätta läsa novellen sen när fortsättningen kommer så att jag inte har skämt bort er allt för mycket


Nej nu ska jag väl ta och göra något av denna lördag som jag redan har sovit bort halva

Bsv

Av Izabella - 8 oktober 2011 11:15

Idag speler Bjerringbro-Silkeborg mot Veszprem

Av Izabella - 7 oktober 2011 23:00

Ja jag tänkte skriva en lite novell här


Jag sitter och kollar på en svart dataruta, skärmen har för länge sedan slocknat men jag vågar inte röra musen och låta skärmen bli ljus igen. Orden som står på skärmen är hemska vågar inte tänka att någon har settat och skrivit dessa ord till mig. Någon har tagit sig tid att sitta och skriva: Hora, Fitta, Slampa, Flata och massa andra fula ord som jag inte orkar tänka på just nu. Gör för ont ihjärtat och jag kommer bara bli mer rädd för att skärmen ska börja lysa igen och de fula orden ska bli synliga igen för mina ögon. Känns faktiskt lite skönt att skärmen är av och jag inte kan sitta och läsa de fula orden hela tiden. 

Men hur ska jag göra för att kunna fortsätta chatta med Johanna nu. Hon börjar nog undra vad som har hänt är 25 minuter sedan jag svarade henne senast. Hon kanske kommer skicka ett sms snart och då kan jag berätta vad som har hänt och varför jag inte svarat henne på chatten på facebook. Jag vet att hon skulle förstå mig eftersom hon själv har blivit utsatt för de fega jävlarna som skriver elaka saker på nätet. Men precis som mig vågade hon inte göra något. De är snart ett år sedan de första elaka sakerna kom till mig för första gången. Först var de som lite på skoj men sen blev de värre orden förblev långa hotbrev och t.o.m ibland ett litet dödshot. 

Men kanske borde göra något jag och Johanna tillsammans för då har vi varandra hela tiden. Kanske borde ringa Johanna och be henne komma ner så vi kan snacka lite även fast jag vet att hon aldrig kommer gå med på att anmälla idioterna som har förstrört hennes liv för alltid.

Mycket riktigt ett sms kommer från Johanna:

- Alexsandra VAD GÖR DU?????

jag svarar snabbt

- Kom ner så berättar jag. Orkar inte ta de över sms

-Okej kommer 1min, kommer de tillbaka frrån Johanna lika snabb som jag svarade

En minut senare ringer Johanna på min dörr och gråtades öppnar jag dörren och ger Johanna min mobil där de fula orden har fortsatt komma sen går jag och rör musen så att Johanna kan se vad som står på min skärm. Hon kastar sig över miig och vi sitter säkert en halvtimme och gråter innan Johanna tillslut säger:

- Alexsandra jag vet hur de känns men låt inte de förstöra ditt liv, skit idem. Jag lovar de blir inte bättre om du går och tänker på de hela tiden


Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards