Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Izabella - 5 oktober 2011 23:25

Ja jag säger baraSanning & KonikvensNi får tycka vad ni vill om jag tyckte/tycker de är att super bra program.Robert, Sanna, Jenny och Ami ni kommer under ett antal program framför "uppmärksama" folk som kommit i kläm på något sätt vilket jag iaf tycker är bra. Så jag jag kan lova att de närmaste onsdagskvällarna framöver har jag tv kvällen spikad och klar20.00 Sanning & Konsikvens21.00 EfterlystNice, börja gilla onsdagar Nej nu är kl. 23.30 och jag ska stänga av mobilen (som jag bloggar ifrån nu) och slå igen min gröna små ögon och sov lite. Kanske hörs imorgon MÅNGA GODNATT KRAMAR TILL ER

Av Izabella - 5 oktober 2011 13:24

Hello


Tyvärr hemma idag också 

Men men de här ska väl ge sig någon gång inom kort framtid.

Men en sak som är lite possetiv iaf är att jag bara har varit sjuk i 2 skoldag. Så de blir kanske inte allt förmycket att ta hand om än om de skulle vart 3 skoldagar.

Tur i oturen att de va kolla tillgänglighetens dag igår


Nej men nu vet jag inte vad jag ska skriva något mer............

Gud va jag blir trött blir på mig själv. Men sånt är livet.


Kanske ska ta och börja skriva en lite bok??

Kanske läsa ut Viveca Sten's I de lungnaste vatten???


Nej känner inte för de blir nog titta lite film.

Beck? Wallander? de är frågan


Nej nu måste jag nog avsluta detta inlägget om inte de ska bli allt för tråkigt att läsa  

Bsv

Av Izabella - 5 oktober 2011 11:15

Idag spelar Bjerringbro-Silkeborg mot Århus Håndbold

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards