Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Izabella - 18 oktober 2011 20:42

Är ju fan nästan en hel jävla vecka sedan jag bloggade sist (om man bort ser frå de faktiskt tidinställda handboll och fotbollsmatcher som har hoppat upp) så nu är de de väl dax igen tycker jag.

Men innan inlägget kommer ska ni få lite bilder på mig:

 

Ska försöka se lite chockad/förvårnad ut men som ni ser går de inge bra


 

Så jag tar bort handen och vissar er förvåningsutrycket utan en liten hand i vägen


 

Ju är jag där igen. Jaja de får väl gå igen denna gång


 

Tummen ner för mitt dåliga bloggande


 

Aja baja Wengan skärp dig nu BÖRJA BLOGGA NU


Nu ska jag börja BLOGGA


Ja sedan sist. När jag skrev om min UNDERBARA klass har jag inte gjort mer än att ungåtts med min klass under dagarna (Förutom i lördags och söndags) och ja de var väl de (Vilket tråkigt liv jag har har känner jag nu)


Men denna vecka då om jag skriver lite om den då:

Måndag (igår): Skola (Vård prov, engelska, historia och idrott å åka skridskor)

Inget bara chilla och kolla på film (Irene Huss En man med litetansikte)

Tisdag (idag): Skola (Någon sorts "föreläsning", Svenska och Vård imetodrummet och tränna hur man bäddar en säng med en patient i)

Åka runt i Skogsbo och försöka hitta någon å hälsa på (ellerförsöka hitta någon och hälsa på. VI skulla egentligen åka ochhälsa på min gammelmormor men hon var inte hemma så då åktevi runt lite innan farsan åkte till Magnus och snackade med honomlite)


Ja men de var väl de nu ska jag................

Ja jag vet inte vad jag ska göra få väl gå och lägga mig och sova snart

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards