Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under maj 2013

Av Izabella - 7 maj 2013 20:05

Om exakt en månad så har jag fått sommarlov och jag längtar som f*n är ganska trött på skolan just nu men största anledningen är nog för att nu ska man göra klart alla uppgifter som man har kommit efter med under läsåret.
Idag och igår slutade jag sjukt tidigt från skolan så jag har suttit på altanen och solat och läst olika saker som har med skolan att göra. Och jag tror faktiskt att jag har fått pyttelite färg på oxå :D
Nej nu ska jag bjuda på två bilder på mig den första är från igår när jag bara satt och super njöt i solen och den andra är en lite "rolig" bild på mig från idag när syrran smygfotade mig

HOPPAS NI HAR DET BRA I SOLEN OCH ATT NI INTE SOLAR FÖR MYCKET SÅ NI BRÄNNER ER

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards