Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Izabella - 27 maj 2013 23:27

Idag var det dax att påbörja den näst sista veckan på detta läsår och även näst sista veckan som 2:a års elev på gymnasiet, känns lite konstigt att vid den här tiden nästa år har jag inte många dagar kvar i skolans värld och på min underskötersle utbildning :)


Jag har lämnat in ytterliga 2 uppgifter idag vilket betyder att jag har 2 uppgifter och ett omprov kvar att göra sen j*vlar är jag klar med allt och kan bara invänta sommarlov och 8 veckor totalt ledigt :)


Idag efter skolan hämtade pappa, farmor och farfar upp mig vid skolan och sen åkte vi till Gävle för att kolla på trav. Travet gick som vanligt åt helvete men fick iaf de farbrors häst springa in på en 8:onde plats vilket gav en lite slant till min farbror det lilla får man vara super glad för :) Har även börja få sjukt ont i nacke/axlar/skuldror och idag på väg hem från travet visste jag inte hur f*n jag skulle sitta för det värkte hela vägen hem men nu känns det ingenting som tur är :)
Nej nu ska jag sova hörs kanske imon men kan inte lova något

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards