Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Izabella - 8 maj 2013 10:20

Ska jag samafatta denna korta (MEGA SUPER KORT) med få ord blir det EN LEKTION PER DAG 
Måndags:

Bara ett prov som varade i högst en halv timma

Tisdag:
Bara Engelska sen var lärarna sjuka eller lediga

Idag:

Engelska sen ska vi på modevisning och studiebesök


Tycke att denna vecka var chill redan med bara 3 dagar istället för 5 men den blev ännu mera chill. Och har en känsla av att dessa få veckor som är kvar av skolan nu inte kommer bli så tuffa utan det kommer nog ara många lektioner som går bort av olika andledningar vilket jag inte dirket gnäller på jag får ju mer tid att gör klart uppgifter jag ligger efter med.


NEJ NU SKA JAG VÄNTA PÅ ATT RESTEN AV KLASSEN SKA KOMMA SÅ VI KAN GÅ PÅ MODEVISNINGEN OCH SEN ÄTA LUNCH

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards