Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Izabella - 25 maj 2013 16:32

Hejsan hoppsan kom hem från frissan för kankse en timma sedan så nu har jag gjort lite speicalpedagogik som jag skrev igår att jag skulle göra. Men nu tänkte jag bara kika in här och säga hur det blev med håret, kan avslöja att det blev ingen av min funderingar eller ju kanske lite den sista funderingen.
T tyckte att jag skulle köra på samma stil som innan med mörk bas och sen ljusa upp det men ljusa slingor, så någon stor skillnad vart det inte denna gång bara att det känns lite fräshare



FÖRE:



 


UNDER:


 


EFTER:


 


Och som sagt ingen stor skillnad

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards