Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Izabella - 17 juni 2012 00:26

I söndags betämde jag mig för att jag i måndags skulle börja ett nytt liv. Men de har gått lite upp och ner med de, för redan första dagen fuskade jag lite halvt och sen har jag inte kommit igång riktigt men får ta och ta i med hårt hanskarna nu.

Innna jag fix sommlarlov skylde jag på att jag hade för myckat att göra i skolan men nu när jag inte går i skolan så kan man inte skylla på de heller så just nu är de väl kankse motivationen jag får skylla på men den får jag nog ta och ändra på lite om detta ska funka.

Vad för nytt liv jag har börjat tänker jag inte berätta förens de värkligen har blivit ett nytt liv och inget jag bara hoppas på att de ska bli.


Men så mycket kan jag säga som att ingen kommer inte märka skilnad på mig. 

För er som vill gissa och har små aningar på vad de kan va. Får jag höra? Skriva gärna vad de ni tror de är för något.

Nej nu ska jag inte ta er tid mer med detta, så vi hörs sen

   

Av Izabella - 17 juni 2012 00:19

Satt nyss och kollade på lite bilder från -09 eller -10

Och gud va söt man kunnde vara då säger jag bara..
Eller vad sägger ni??

   

Vill även ha tillbaka detta ljusa håret och denna lugg

Men just nu vill jag ha mörkt ett tag till

Och lugg känner jag inte för att klippa just nu 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards