Wengan - Ett annat liv än ditt

Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

Första veckan

Av Izabella - 17 juni 2012 00:26

I söndags betämde jag mig för att jag i måndags skulle börja ett nytt liv. Men de har gått lite upp och ner med de, för redan första dagen fuskade jag lite halvt och sen har jag inte kommit igång riktigt men får ta och ta i med hårt hanskarna nu.

Innna jag fix sommlarlov skylde jag på att jag hade för myckat att göra i skolan men nu när jag inte går i skolan så kan man inte skylla på de heller så just nu är de väl kankse motivationen jag får skylla på men den får jag nog ta och ändra på lite om detta ska funka.

Vad för nytt liv jag har börjat tänker jag inte berätta förens de värkligen har blivit ett nytt liv och inget jag bara hoppas på att de ska bli.


Men så mycket kan jag säga som att ingen kommer inte märka skilnad på mig. 

För er som vill gissa och har små aningar på vad de kan va. Får jag höra? Skriva gärna vad de ni tror de är för något.

Nej nu ska jag inte ta er tid mer med detta, så vi hörs sen

   

 
 
Annika

Annika

17 juni 2012 16:23

Fin blogg :)

http://blogofphoto.blogg.se

 
elin

elin

20 juni 2012 18:17

de blir säkert jätte bra tillslut ska du se! :D

http://nattstad.se/eelins

 
J E N N I F E R

J E N N I F E R

28 juni 2012 18:31

Hejsan! :D
Har just startat dagens blogg hos mig, och det vore suuperkul om du ville vara med & tävla!
DIREKTLÄNK: http://honjennifer.blogg.se/2012/june/dagens-blogg.html#comment
KRAM! :)

http://HonJennifer.blogg.se

 
Felicia

Felicia

29 juni 2012 02:14

Hej =) jag har en liten fråga =) skulle du vilja följa varandra via bloglovin? jag är INTE en sån som tar bort. Tycker inte heller speciellt mycket om folk som inte håller sina löften och gör det :/ Kram Felicia

http://kristenstewart.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 8 mars 2016 13:51

Jag VILL blogga igen men jag känner att jag inte direkt ha vardagen som passar för bloggning. Men om NI vill kan jag prova igen. Ni får gärna skriva vad ni vill läsa om. Tips på inlägg ni vill att jag ska göra/skriva. Jag vet att jag inte blogga...

Av Izabella - 27 oktober 2014 18:58

Jag har varit sugen ett bra tag nu på att köpa lite tekniska prylar. Jag har även i hela mitt liv velat gå in i en butik som säljer mobiler och datorer mm och få komma ut där ifrån med en pryl i handen. Och jo visst har jag väl det men inte en sådan...

Av Izabella - 11 oktober 2014 11:30

Ja ni om ni bara kunde veta hur glad jag är över en skit sak... Fattar egentligen inte varför jag är så glad men det är jag av denna anledning: Inte nog med att han gillar och kommenterar bilden jag la upp på instagram när jag hade läst klart Mar...

Av Izabella - 8 oktober 2014 19:35


Är du precis som jag en liten bokslukare? Jag startade en blogg i slutet av 2013 men lade upp 2 recensioner sen tog jag paus från bokläsandet och sen när jag under året läst ut en bok har jag glömt bort att jag har en blogg men nu kom jag på att jag ...

Av Izabella - 30 september 2014 12:00

      Topp 10 bästa handspitarna    1                          Paris Amour 2                     Sweet Clementine 3                      Pink Champange 4                     Perfect Beach Day 5                    ...

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards