Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Izabella - 30 juni 2012 15:30

Ja men nu kan man väl nästa säga att hälfen av året har gått    

 

Och jag tänke att jag sulle vissa er hur mycket ni går in på min blogg

ÄLSKAR ER ALLA FÖR ALLA BESÖK DEM VÄRMER ALLA I HJÄRTAT

 

Här ser ni hur många gånger ni har varit inne på min blogg

Här ser ni antalet besökare

Jag vet att man inte ser så bra men men 

Av Izabella - 30 juni 2012 13:57

Just nu hatar jag mig själv så mycket för att jag inte bloggat på ett bra tag men jag vet inte heller vad de är som har gjort att jag int ebloggat på ett tag så ni kan tyvärr inte få en andledning till "bloggpausen" heller

 

Men mina dager under sommarlover ser ut som följer
- Vaknar sent

- Äter lunch

- Slappar resten av dager

 

Ja de är de jag gör på dagarna 

Och just nu har jag kännt att de inte varit så värst vidare bra väder så man har kunnat vara ute och sola men jag hoppas de kommer sånna dagar oxå

 

 

Sen till sommarens planer (hittils)

- Läsa 7 böcker

               

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards