Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Izabella - 4 juni 2012 22:41

Ja just nu säger jag bara rent ut sagt f*****************n på ren svenska

Just nu HATAR jag mig själv så mycket att jag inte kan beskriva hur mycket jag egentligen gör det....


Jag hade ju lixom:

  • Historia: Nazityskland att skriva över från på skrivpapper till på datorn
  • Historia: Första Världskriget
  • Historia: Stalin
  • Historia: Uppsats
  • Hälsopedagogik: Kompletering för E
  • Idrott: Någon utvedering för tema motion/kondition

Och de ända av de jag ahr gjort är den saken jag har strukit över p.g.a
Först krångel så jag inte kunnde skicka iväg Nazityskland till Maria

Och sen att datorn har kallat mera än vad att göra klart uppgifterna har gjort

Och för de tredje REN J*VLA LATHET


Så just nu är jag lagot förbanad på mig själv att jag inte tar och gör sakerna någon gång så jag kan bli vad med dem


Men ska försöka göra lite mera nu innan jag lägger mig och sover och sen tänkte jag göra lite innan skolan imon (JAG BÖRJAR 13.05) och de sista får jag ta och göra efter skolan imon (JAG SLUTAR 14.10) och innan jag ska vara barnvakt och Ida och Saga

Och restan måste jag lixom ta och gör på onsdag för vill JÄTTE gärna ha allt klart innan skolavslutningen på torsdag 

Av Izabella - 4 juni 2012 16:03

Kan lungt säga att dessa låtar satt sig på min lilla hjärna går runt och sunger tyst på dem hela tiden 








 

Av Izabella - 4 juni 2012 15:16

Nu är de bara 3 dagar kvar tills jag äntligen får SOMMARLOV längtar som en gris. Ska bli så J*VLA skönt att ÄNTLIGEN slippa gå upp tidigt nästan varje morgon utan istället kan man ligga och sova hur länge man vill och förhoppningsvis gå ut och sätta sig och sola på dagarna istället för att sitta i en skolbänk och lära sig om allt från Vårdrelaterade ämnen till Historian bakom världen och allt vad de nu kan vara.


Och en sak till sm ska bli så skönt med att få sommarlov jag kommer slippa -----, ---- och ----- ----- ska bli så skönt att slippa dem nu och en av dem kommer jag förhoppningsvis slipppa för resten av min vård utbildning.


Fast innan jag kan njuta helt har jag lite saker att göra som t. ex

- 3 Histora saker

- En Hälsopedagoik sak

- En Idrott sak

Så jag MÅSTE göra dem NU känner jag men just nu orkar jag inte så de får bli senare om ett lite tag 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards